پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو برقی لوسید (7)

شاخ و شونه کشی لوسید ایر برای تسلا!

بر اساس یک گزارش مطبوعاتی، شرکت “لوسید موتورز”(Lucid Motors) با تایید میزان پیمایش 520 مایل(837 کیلومتر) از جانب “آژانس حفاظت از محیط زیست”(EPA) برای خودروی “لوسید ایر”(Lucid Air) صاحب عنوان بیشترین بُرد یک خودروی برقی شده که تاکنون “EPA” آن را تایید کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  به نظر می‌رسد “تسلا موتورز” […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

بر اساس یک گزارش مطبوعاتی، شرکت “لوسید موتورز”(Lucid Motors) با تایید میزان پیمایش 520 مایل(837 کیلومتر) از جانب “آژانس حفاظت از محیط زیست”(EPA) برای خودروی “لوسید ایر”(Lucid Air) صاحب عنوان بیشترین بُرد یک خودروی برقی شده که تاکنون “EPA” آن را تایید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

به نظر می‌رسد “تسلا موتورز” با یک رقیب قدرتمند جدید روبرو شده است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی اخیر، شرکت “لوسید موتورز”(Lucid Motors) با تایید میزان پیمایش 520 مایل(837 کیلومتر) از جانب “آژانس حفاظت از محیط زیست”(EPA) برای خودروی “لوسید ایر”(Lucid Air) صاحب عنوان بیشترین بُرد یک خودروی برقی شده که تاکنون “EPA” آن را تایید کرده است.

با این حال از آنجا که “EPA” دارای شرایط آزمایشی بسیار ویژه است، مشتریان “لوسید” نباید تعجب کنند اگر برد این خودرو در دنیای واقعی تا حدودی متفاوت باشد، چرا که برد “لوسید ایر” در آب و هوای نامساعد و پیمایش شیب‌ها ممکن است تغییر کند.

اکنون این اتفاق یک سال پس از ادعای اولیه شرکت “لوسید” مبنی بر اینکه دوربردترین سدان الکتریکی را تولید کرده رخ داده است. این همچنین یک پیروزی بزرگ برای “پیتر راولینسون” مدیر ارشد فناوری و مدیرعامل این شرکت است که قبلاً توسعه خودروی “تسلا مدل S” را بر عهده داشت. او پیش از این اعلام کرده بود این خودروی برقی در چندین ویژگی اصلی از جمله قیمت، لوکس بودن و شتاب بهتر از خودروهای برقی “ایلان ماسک” است و اکنون دوربردتر بودن را نیز باید به این فهرست افزود.

خودرو برقی لوسید (11)

حالا “لوسید ایر” از دوربردترین خودروی تسلا که تسلا S” است، 161 کیلومتر برد بیشتری دارد. این درحالی است که خودروی “تسلا” با قیمت گزاف 169 هزار دلار عرضه می‌شود، اما “لوسید” در حال بررسی عرضه این خودروی برقی با قیمت 77 هزار و 400 دلار یا احتمالاً 69 هزار دلار است.

“لوسید ایر” دارای یک مجموعه باتری 113 کیلووات ساعتی است که همراه با طراحی آیرودینامیکی فوق العاده، برد این خودرو را افزایش می‌دهند. البته برد این خودرو بسته به شرایط محیط و نحوه رانندگی ممکن است متفاوت باشد، زیرا هر جاده‌ای شرایط خاص خود را دارد و همچنین آب و هوا نیز در این مهم تاثیرگذار است. برای مثال جاده‌های شیب‌دار یا آب و هوای نامساعد و یخبندان می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر میزان پیمایش این خودرو داشته باشد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

آینده الکتریکی/ بررسی برترین شرکت های تولیدکننده خودرو برقی

ماجرای تسلا / از کتاب الکترونیک تا انقلاب در صنعت خودرو!

اعترافی که برای آقای ماسک گران تمام شد!

موتور تسلا جانی دوچندان گرفت | رشد ۱.۱ میلیارد دلاری سود تسلا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی