پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت بنلی لئونچینو

قیمت انواع موتورسیکلت های بنلی در بازار چه قیمتی است؟

محصولات موتورسیکلت ساز باسابقه ایتالیایی (بنلی) چند سالی است که توانسته جایگاه جالب توجهی در بازار موتورسیکلت کشور پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چندسالی است که بنلی موتورسیکلت ساز با سابقه ایتالیایی وارد بازار کشور شده توانسته جایگاه خوبی برای خود در میان دیگر برند موتورسیکلت برای خود دست و پا کند. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

محصولات موتورسیکلت ساز باسابقه ایتالیایی (بنلی) چند سالی است که توانسته جایگاه جالب توجهی در بازار موتورسیکلت کشور پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چندسالی است که بنلی موتورسیکلت ساز با سابقه ایتالیایی وارد بازار کشور شده توانسته جایگاه خوبی برای خود در میان دیگر برند موتورسیکلت برای خود دست و پا کند. محصولات بنلی در بازار ایران در کلاس های استریت، نیکد و همچنین اسکوتر توانسته از محبوبیت قابل توجهی برخوردار شود. معمولاً در بازار موتورسیکلت ایران، قیمت فروش محصولات در نمایندگی با بازار آزاد متفاوت است. این موضوع برای برند بنلی هم صدق می کند و اختلاف قیمت موتورسیکلت های بنلی گاه سبب می شود که خرید آن ها از بازار مقرون به صرفه تر از نمایندگی باشد.

اسپرت های محبوب بنلی

پرفروش ترین موتورسیکلت های بنلی در بازار ایران مدل های اسپرت این برند هستند. خانواده بنلی های ۲۵۰ سی سی، که از چند سال گذشته در کشور ما حضور دارند، اکنون با ظاهری جدید و مشخصات فنی تازه به دست خریداران می رسند. بنلی ۲۵۰ سی سی را در بازار تحت عنوان بنلی ۳۰۰ هم می شناسند. بنلی ۲۵۰ سی سی در دو نسخه دو سیلندر و تک سیلندر وارد بازار شده است.

بنلی 300

یکی دیگر از دلایل فروش خوب خانواده بنلی ۲۵۰ سی سی، امکان سفارش رنگ های متنوع همچون سبز فسفری و طلایی برای این موتورسیکلت هاست. معمولاً هم رنگ های خاص قیمت های گران تری دارند. قیمت موتورسیکلت های بنلی را در سری ۲۵۰ دو سیلندر با مدل ۱۴۰۰ در نمایندگی، بسته به رنگ، از ۱۳۰ تا نزدیک به ۱۴۰ میلیون تومان اعلام می کنند. این موتورسیکلت در بازار هم تقریباً در همین محدوده قیمتی قابل خریداری است، اما بنلی ۲۵۰ تک سیلندر مدل ۱۴۰۰، که در نمایندگی به قیمت ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود، در بازار به صورت صفرکیلومتر تا ۷۹ میلیون تومان هم قابل تهیه است.

بنلی 250

بعد از خانواده ۲۵۰ سی سی ها، دومین عضو محبوب بنلی در بازار مدل اسپرت ۱۸۰S است. بنلی ۱۸۰S را می توان نسخه کوچک شده بنلی ۲۵۰ تک سیلندر دانست. این استریت موتور خوش چهره توسط عرضه کننده، ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. در گزارش قیمت موتورسیکلت های بنلی با این نکته جالب مواجه شدیم که در بازار، بنلی ۱۸۰S را همزمان با قیمتی ارزان تر و گران تر از نمایندگی می توان خریداری کرد.

اگرچه برخی کاسبان بازار، بنلی ۱۸۰S را تا ۶۹ و ۷۰ میلیون تومان هم به فروش می رسانند، اما با مراجعه به موتورفروشان باانصاف تر، درمی یابیم که نسخه صفرکیلومتر ۱۸۰S گاه به قیمت ۶۴ میلیونی نیز یافت می شود. آخرین عضو از سری موتورهای اسپرت بنلی، مدل ۱۵۰ سی سی است که با دو طرح قدیم و جدید در بازار یافت می شود.

بنلی 180

بنلی ۱۵۰ سی سی طرح قدیم را در کمپانی، ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاشته اند. حال آن که، همین موتور در بازار به صورت صفرکیلومتر، به قیمت ۴۴ میلیون تومانی موجود است. بنلی ۱۵۰ سی سی طرح جدید، اختلاف قیمت کم تری را تجربه می کند. به گونه ای که، قیمت ۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی آن در نمایندگی، نهایتاً در بازار به ۵۵ میلیون تومان می رسد.

موتورسیکلت های خاص بنلی

در بررسی قیمت موتورسیکلت های بنلی می بینیم که برخی مدل ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و به طور کلی موتورسیکلت های خاص تری هستند. این مدل ها طبیعتاً از فروش پایین تری هم نسبت به سایر محصولات برخوردارند.

اولین مدل از میان محصولات خاص بنلی، مدل جذاب لئونچینو است. یک اسکرمبلر خاص که در طراحی آن به شیر، که همان نماد برند بنلی محسوب می شود، توجه ویژه ای شده است. بنلی لئونچینو در بخش مشخصات فنی تفاوتی با بنلی ۲۵۰ تک سیلندر ندارد.

بنلی لئونچینو ۲۵۰ با مدل ۱۴۰۰ توسط نیکران موتور به قیمت ۱۰۷ میلیون تومان فروخته می شود، اما در بازار با اختلاف قیمتی زیاد می توان لئونچینو را پیدا کرد. نسخه های صفرکیلومتر لئونچینو در بازار آزاد از بازه ۹۹ تا حداکثر ۱۰۵ میلیون تومان عرضه می گردند. دیگر محصول خاص بنلی، مدل TRK است که یک اسپرت تورینگ مدرن محسوب می شود. TRK هم در بخش فنی با بنلی ۲۵۰ تک سیلندر و بنلی لئونچینو اشتراک بسیار دارد.

بنلی TRK در نمایندگی، برچسب قیمتی ۱۰۸ میلیون تومانی را به خود می بیند، اما همچون لئونچینو، TRK هم به دلیل عدم محبوبیت در بازار خرید و فروش به قیمتی ارزان تر از نمایندگی یافت می شود و تا ۱۰۳ میلیون تومان برای آن قیمت اعلام می کنند.

اسکوترهای بنلی

بنلی در بازار اسکوترها کاملاً تازه وارد است و شاید هرگز به اندازه کلاس اسپرت ها تجربه نداشته باشد. دو مدل ستا و کافه نرو اولین اسکوترهای بنلی در بازار ایران بودند که با استقبال نسبی از سوی خریداران مواجه شدند. بنلی ستا در کلاس اسکوترهای کلاسیک طرح وسپا جای می گیرد، اما بنلی کافه نرو یک اسکوتر شهری ۱۵۰ سی سی بود که تولید آن خیلی زود متوقف شد.

پس از ستا، شرکت نیکران موتور پای اسکوتر دیگری از برند بنلی را هم به بازار باز کرد. بنلی VZ جدیدترین اسکوتر بنلی در ایران است که همچون بنلی ستا، یک اسکوتر ۱۲۵ سی سی به شمار می رود. بنلی ستا این روزها در مدل های ۱۴۰۰ با تغییراتی در ظاهر و رنگ بندی مواجه شده است.

بنلی ستا 125 (3)

ستا ۱۲۵ در رنگ های سفید و مشکی به قیمت حدودی ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی نمایندگی های بنلی عرضه می شود، اما رنگ های آبی و نخودی ستا گران تر هستند و تا محدوده ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت می خورند. ستا برخلاف سایر مدل های نام برده در این گزارش، در نمایندگی به قیمتی مشابه با بازار قابل خریداری است.

بنلی ستا 125 (2)

به گونه ای که، مدل های ۱۴۰۰ بنلی ستا در رنگ مشکی با تغییرات جدید، تا ۴۶ میلیون تومان هم فروخته می شوند. بنلی VZ نیز با مدل ۱۴۰۰، اکنون به بهای ۴۸ میلیون تومانی از سوی نیکران موتور در حال فروش است، اما از آن جا که VZ هرگز اسکوتر موفقی به حساب نمی آید، در بازار به راحتی با قیمت ۴۶ میلیون تومانی و کم تر هم در دسترس است.

قیمت بنلی ۲۵۰ دو سیلندر چه قدر است؟

قیمت موتورسیکلت های بنلی را در سری ۲۵۰ دو سیلندر با مدل ۱۴۰۰ در نمایندگی، بسته به رنگ، از ۱۳۰ تا نزدیک به ۱۴۰ میلیون تومان اعلام می کنند. این موتورسیکلت در بازار هم تقریباً در همین محدوده قیمتی قابل خریداری است.

بنلی 250

قیمت بنلی ۱۸۰S چه قدر است؟

این استریت موتور خوش چهره توسط عرضه کننده، ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. در گزارش قیمت موتورسیکلت های بنلی با این نکته جالب مواجه شدیم که در بازار، بنلی ۱۸۰S را همزمان با قیمتی ارزان تر و گران تر از نمایندگی می توان خریداری کرد. اگرچه برخی کاسبان بازار، بنلی ۱۸۰S را تا ۶۹ و ۷۰ میلیون تومان هم به فروش می رسانند، اما با مراجعه به موتورفروشان باانصاف تر درمی یابیم نسخه صفرکیلومتر ۱۸۰S گاه به قیمت ۶۴ میلیونی نیز یافت می شود.

بنلی لئونچینو 250

قیمت بنلی لئونچینو چه قدر است؟

بنلی لئونچینو ۲۵۰ با مدل ۱۴۰۰ توسط نیکران موتور به قیمت ۱۰۷ میلیون تومان فروخته می شود، اما در بازار با اختلاف قیمتی زیاد می توان لئونچینو را پیدا کرد. نسخه های صفر لئونچینو در بازار آزاد از بازه ۹۹ تا حداکثر ۱۰۵ میلیون تومان عرضه می گردند.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

بچه شیر!/ بررسی موتورسیکلت بنلی لئونچینو 250

بررسی موتورسیکلت بنلی TNT250 / ایتالیایی چینی شده!

قیمت موتورسیکلت های بنلی در بازار

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار موتورسیکلت

جدیدترین قیمت موتورسیکلت های بنلی در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی