براساس گزارش نهایی ارزیابی سال 1399 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، موفق به کسب همزمان “دو رتبه نخست” در میان کلیه شرکت های واردکننده خودرو شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
مجموعه پرشیاخودرو در ارزیابی های اخیر در میان شرکت های واردکننده خودرو، موفق به کسب رتبه نخست در “ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش” شد.
این شرکت همچنین در بخش “وضعیت نمایندگیهای مجاز در بین کلیه واردکنندگان خودرو” رتبه نخست را کسب کرده است. نکته قابل توجه کسب رتبه یک توسط بیش از 60 درصد کل نمایندگی های مجاز پرشیا خودرو طی ارزیابی های انجام شده است.
در بخش دیگر، پرشیا خودرو در زمینه “بیشترین رشد را در ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش (ستاد)” داشته است و کسب این “2” رتبه نخست به صورت همزمان طی ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از موفقیت های مهم و قابل توجه مجموعه پرشیا خودرو در زمینه خدمات پس از فروش است.
شرکت پرشیا خودرو ضمن کسب این موفقیت ها توانست در بخش “ارتقا رتبه سیستم خدمات پس از فروش” از رتبه 3 به رتبه 2 ارتقا پیدا کند.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید