پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

کسب همزمان 2 رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو

براساس گزارش نهایی ارزیابی سال 1399 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، موفق به کسب همزمان “دو رتبه نخست” در میان کلیه شرکت های واردکننده خودرو شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

براساس گزارش نهایی ارزیابی سال 1399 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، موفق به کسب همزمان “دو رتبه نخست” در میان کلیه شرکت های واردکننده خودرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجموعه پرشیاخودرو در ارزیابی های اخیر در میان شرکت های واردکننده خودرو، موفق به کسب رتبه نخست در “ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش” شد.

این شرکت همچنین در بخش “وضعیت نمایندگی‌های مجاز در بین کلیه واردکنندگان خودرو” رتبه نخست را کسب کرده است. نکته قابل توجه کسب رتبه یک توسط بیش از 60 درصد کل نمایندگی های مجاز پرشیا خودرو طی ارزیابی های انجام شده است.

در بخش دیگر، پرشیا خودرو در زمینه “بیشترین رشد را در ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش (ستاد)” داشته است و کسب این “2” رتبه نخست به صورت همزمان طی ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از موفقیت های مهم و قابل توجه مجموعه پرشیا خودرو در زمینه خدمات پس از فروش است.

شرکت پرشیا خودرو ضمن کسب این موفقیت ها توانست در بخش “ارتقا رتبه سیستم خدمات پس از فروش” از رتبه 3 به رتبه 2 ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

پرشیا پریمیوم، تجربه ای متمایز در خرید و فروش خودروهای پریمیوم (وارداتی و لوکس) بازار ایران

طرح تعویض خودرو وارداتی هنرمندان با BMW وMINI به مناسبت روز سینما

ارائه خدمات اختصاصی خودروهای ب ام و X3 با شرایط و تخفیف های ویژه

معرفی مجموعه پرشیا کلاسیک / کلاسیک سواری یک سبک زندگی است

با کمترین پیش پرداخت صاحب ب ام و و مینی شوید | شرایط فروش جدید پرشیا خودرو

با بودجه 400 تا 500 میلیون تومانی، خرید کدام خودروهای وارداتی ممکن است؟ (قسمت دوم)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی