پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از گروه بهمن (1)

استقبال سفارت تاجیکستان از همکاری مشترک تجاری با گروه بهمن

معاون سفیر تاجیکستان در ایران گفت: محصولات گروه بهمن مطابق با استانداردهای روز جهان تولید می شود و مناسب برای بازارهای خارجی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معاون سفیر جمهوری تاجیکستان در ایران با حضور در شرکت بهمن ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی، از خط تولید خودرو‌های جدید […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

معاون سفیر تاجیکستان در ایران گفت: محصولات گروه بهمن مطابق با استانداردهای روز جهان تولید می شود و مناسب برای بازارهای خارجی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معاون سفیر جمهوری تاجیکستان در ایران با حضور در شرکت بهمن ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی، از خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی بازدید کرد.

چگونگی ونحوه تعامل اقتصادی دولت تاجیکستان با گروه بهمن از جمله موضوعاتی بود که در دیدارمعروف عبد الرحمان اف معاون سفیر تاجیکستان و بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن مورد رایزنی و گفت وگو قرار گرفت.

آنچه در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان حائز اهمیت است؛ اینکه روابط دو کشور دوست تهران-دوشنبه که اشتراکات زبانی و فرهنگی زیادی با یکدیگر دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است، این موضوع در سفر چند روز گذشته رییس جمهور کشورمان به تاجیکستان جهت شرکت در نشست شانگهای و دیدار با عالی ترین مقامات این کشور مورد تاکید قرار گرفت.

چنانچه آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از دیدار دوجانبه با امامعلی رحمان، مذاکرات مشترک هیات های عالیرتبه دو کشور و همچنین امضای اسناد همکاری های دو جانبه، در نشست خبری مشترک با همتای تاجیک خود با تاکید بر اینکه دو کشور از ظرفیت های فراوانی برای همکاری برخوردارند، بر استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه روابط در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی تاکید کرد.

جمهوری تاجیکستان با داشتن حدود 143هزار کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر 9میلیون و 500هزار نفر در آسیای میانه جای دارد و با افغانستان از جنوب، ازبکستان از غرب و شمال، قرقیزستان از شمال، و جمهوری خلق چین از شرق، هم‌مرز است.

در این میان، گسترش روابط اقتصادی ایران و تاجیکستان و افزایش سطح تجاری اولویت اصلی خواهد بود که در صورت توافقات طرفین در حوزه خودروسازی می تواند سهم تجاری بیشتری از مناسبات اقتصادی تهران-دوشنبه برای کشورمان به ارمغان آورد.

بازدید از گروه بهمن (2)

مسیر همکاری مشترک با گروه بهمن را هموار می کنیم

عبد الرحمان اف معاون سفیر تاجیکستان در حاشیه بازدید بهمن موتور ضمن قدردانی و تشکر از فراهم شدن بازدید از خط تولید بهمن موتور و آشنایی با محصولات تولیدی این شرکت گفت: محصولات گروه بهمن دقیقا مطابق با استاندارهای روز جهان تولید می شود.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای تولید شده گروه بهمن برای بازارهای خارجی مناسب است، اظهارداشت: پیرو این بازدید و دیدار و رایزنی با مدیران ارشد گروه بهمن، تلاش می کنیم زمینه همکاری مشترک تجاری و نیز زمینه سرمایه گروه خودروسازی بهمن در کشور تاجیکستان را فراهم آوریم.

معاون اول سفیر تاجیکستان در ایران با انتقاد از اینکه طی 8 سال گذشته مبادلات تجاری میان تهران و دوشنبه از 300میلیون دلار به کمتر از 60 میلیون دلار کاهش یافت، بیان داشت: باید به توسعه مناسبات اقتصادی ایران و تاجیکستان توجه ویژه ای شود و شاهد فصلی دیگر از روابط و مناسبات تجاری دو کشور باشیم.

عبدالرحمان اف به سفر رییس جمهور کشورمان به تاجیکستان برای حضور در نشست شانگهای اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم در سفر اخیر آیت الله رییسی به دوشنبه توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه بالاخص با کشور دوست، همزبان و هم فرهنگ جمهوری تاجیکستان بود.

وی با تاکید بر اینکه تاجیکستان از همکاری مشترک با شرکت های ایرانی که بویژه در صنعت خودروسازی فعال هستند، استقبال می کند اشاره کرد: گروه خودروسازی بهمن یکی از شرکت های مورد هدف برای همکاری مشترک است و امیدواریم زمینه این همکاری فراهم شود و بطور حتم تاجیکستان در تمام زمینه های تجاری و اقتصادی مشترک آماده همکاری است.

انتهای پیام/

کامیون کشنده فاو سیبا موتور کلید سپاری شد

سومین مرحله فروش فیدلیتی (Fidelity) روز یکشنبه یازدهم مهر ماه انجام می شود

خودروسازی باید از چارچوب دخالت مستقیم دولت خارج شود

ماراتن افزایش هزینه های تولید و کاهش قیمت تمام شده/ وزارت صمت خودتحریمی ها را چاره کند

در عرصه تولید خودرو در گروه بهمن اقدامات موثری صورت گرفته است

اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن دیزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی