پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل کروز

دوازده هزار پرسنل این شرکت سربازان جبهه جنگ اقتصادی هستند

نادر سخا مدیر عامل شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: هفته دفاع مقدس نقاط عطف تاریخ کشورمان و یادآور دلاورمردی ها، از خودگذشتگی ها و رشادت هایی است که همواره در حافظه این سرزمین و مردم شریف آن جاودانه خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سخا در پیام تبریک خود به مناسبت هفته دفاع […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ مهر ۱۴۰۰

نادر سخا مدیر عامل شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: هفته دفاع مقدس نقاط عطف تاریخ کشورمان و یادآور دلاورمردی ها، از خودگذشتگی ها و رشادت هایی است که همواره در حافظه این سرزمین و مردم شریف آن جاودانه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سخا در پیام تبریک خود به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت کسانی داریم که تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیمی همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، ایثار و… زینت بخشیده اند.

مدیر عامل قطعه سازی کروز 12 هزار پرسنل این شرکت را سربازان جبهه جنگ اقتصادی دانست و گفت: دشمن با تحریم های بین المللی سعی در ایجاد تنگنا در همه بخش ها به ویژه بخش تولید کرده است. در شرایط حاضر سربازان این شرکت در سنگر صنعت به عنوان جلوداران جنگ اقتصادی نقش خود را به خوبی انجام می دهند و این امر با تلاش، از خودگذشتگی و اصلاح ساختارها میسر شده است.

سخا یادآور شد: کشور در شرایط کنونی نیاز دارد تا مردم همانند دوران دفاع مقدس بسیجی وار و بی ادعا در سنگرهای مختلف کار کنند و راه شهدا را که راهی جزء سرافرازی ایران عزیز نیست، با تمام قدرت ادامه دهند. امیدوارم در مسیر شهدا گام برداریم و با عملکردی درست، موجب پیشرفت و آبادنی کشور در عرصه های مختلف از جمله صنعت خودرو سازی باشیم.

شرکت صنایع تولیدی کروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، این هفته را به ملت غیور ایران و به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، جهادگران و فرماندهان تبریک گفت و اعلام کرد در عرصه تولید داخل با داخلی سازی و تأسی از فرهنگ دفاع مقدس در خدمت صنعت کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

خودروسازی باید از چارچوب دخالت مستقیم دولت خارج شود

در قطعه سازی کروز، دانش و صنعت به درستی باهم عجین شده است

نوسازی و تجهیز آزمایشگاه نانو ساختار دانشگاه تهران توسط شرکت کروز

مدیریت کارآمد در کروز و بهمن قابل تقدیر است

امسال حدود 12 میلیون قطعه به خودروسازان ارسال کردیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی