پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

رشد ۱۰ درصدی تولید سواری در ایران‌ خودرو/ پیشتازی در تولید محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین

گروه صنعتی ایران خودرو توانست در شهریورماه امسال بیش از ۵۲ هزار دستگاه خودروی سواری به تولید رسانده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی را تجربه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروساز بزرگ کشور در شهریورماه امسال ۵۲ هزار و ۴۶۱ دستگاه خودروی سواری تولید کرده، این درحالی است […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ مهر ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو توانست در شهریورماه امسال بیش از ۵۲ هزار دستگاه خودروی سواری به تولید رسانده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی را تجربه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروساز بزرگ کشور در شهریورماه امسال ۵۲ هزار و ۴۶۱ دستگاه خودروی سواری تولید کرده، این درحالی است که عدد تولید در شهریورماه سال گذشته ۴۷ هزار و ۵۸۷ دستگاه بوده است.

در همین حال آمار تولید تجمیعی نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته نیز نشان از افزایش تیراژ تولید در این خودروسازی دارد. در نیمه نخست سال گذشته ۲۳۸ هزار و ۲۷۹ دستگاه خودروی سواری به تولید رسیده که امسال ۸۵۹ دستگاه بیشتر از سال گذشته تولید شده است.

تعداد تحویل خودرو به مشتریان نیز در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و از عدد ۱۸۸ هزار و ۴۷۲ به ۱۹۱ هزار و ۶۷۰ رسیده که افزایش دو درصدی را نشان می دهد.

گروه صنعتی ایران خودرو در بخش تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین نیز پیشرو بوده و توانسته در نیمه نخست امسال آمار قابل توجهی را به جای بگذارد.

در نیمه نخست امسال،‌ گروه صنعتی ایران خودرو دوهزار و ۲۵۵ دستگاه محصول تجاری سنگین و نیمه سنگین تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

در همین بازه زمانی تولید کامیون نیز رشد ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است. تولید محصولات مسافری ایران خودرو دیزل با تولید ۳۵۲ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در صدر بازار این محصولات قرار گرفته است.

براساس روند تولید در سال های گذشته، پیش بینی می شود با تامین قطعات های‌تک و کسری های موجود، روند تولید در نیمه دوم سال شتاب گرفته و بر همین اساس اهداف پیش بینی شده وزارت صمت در تولید و تامین بازار خودرو محقق شود.

انتهای پیام/

بهره‌برداری از فناوری امضای دیجیتال

طرح فروش فوق‌العاده هایما S7 پلاس اتوماتیک بدون قرعه کشی

خدمات ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان به دارندگان تارا/ افزایش تولید روزانه به ۱۰۰ دستگاه

برگزاری مراسم گرامی‌داشت یادواره ۱۴ هزار شهید حوزه کارگری

مقبولیت محصولات ایران خودرو در بازار داخلی و بین المللی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی