پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

آیا طرح ترافیک تهران به روال سابق باز می گردد؟

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: طرح ترافیک در کاهش آلودگی هوا و ارتقای انضباط ترافیکی موثر است و از نظر ما اگر تغییر در این طرح تاثیر منفی بر شیوع کرونا نداشته باشد، اصرار داریم که ساعات اجرای طرح ترافیک افزایش یافته و به همان چرخه قبلی برگردد. به گزارش پایگاه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: طرح ترافیک در کاهش آلودگی هوا و ارتقای انضباط ترافیکی موثر است و از نظر ما اگر تغییر در این طرح تاثیر منفی بر شیوع کرونا نداشته باشد، اصرار داریم که ساعات اجرای طرح ترافیک افزایش یافته و به همان چرخه قبلی برگردد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران که تحت تاثیر شیوع کرونا مورد تغییر قرار گرفته گفت: طرح ترافیک در کاهش آلودگی هوا و ارتقای انضباط ترافیکی موثر است و از نظر ما اگر تغییر در این طرح تاثیر منفی بر شیوع کرونا نداشته باشد، اصرار داریم که ساعات اجرای طرح ترافیک افزایش یافته و به همان چرخه قبلی برگردد.

وی ادامه داد: در شش ماهه دوم سال نمی‌توان با محدود کردن اجرای طرح ترافیک انضباط ترافیکی را مانند نیمه اول سال در سطح شهر حاکم کرد. البته تمامی ماموران ما از آمادگی لازم برخوردارند و علاوه بر آن از سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک نیز استفاده می‌کنیم. اما مواردی نظیر کوتاه شدن روزها، فعالیت برخی از مراکز آموزشی، کاهش دمای هوا و … باعث افزایش حجم ترافیک می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بنابراین با توجه به اینکه سلامت مردم اولویت اصلی پلیس است، در صورتی که بازگشت طرح ترافیک یه ساعات قبلی بر کرونا اثر منفی نداشته باشد پیشنهاد ما برگشت طرح ترافیک به حالت قبلی است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

هویت هر خودرو پلاک آن است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی