پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا کلاسیک

دورهمی پرشیا کلاسیک در شعبه لواسان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ پنجشنبه گذشته شعبه لواسان پرشیاخودرو میزبان تعدادی از کلاسیک های ب ام و بود که اخیرا توسط پرشیاکلاسیک به طور کامل و استاندارد بازسازی شده بودند. علاقه مندان خودروهای ناب کلاسیک در آنجا چند ساعتی به دیدن و بررسی خودروها پرداختند. در مصاحبه با مدیر پرشیاکلاسیک مطرح شد: از […]

javankhodro
شنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

پنجشنبه گذشته شعبه لواسان پرشیاخودرو میزبان تعدادی از کلاسیک های ب ام و بود که اخیرا توسط پرشیاکلاسیک به طور کامل و استاندارد بازسازی شده بودند. علاقه مندان خودروهای ناب کلاسیک در آنجا چند ساعتی به دیدن و بررسی خودروها پرداختند.

در مصاحبه با مدیر پرشیاکلاسیک مطرح شد:

از چه سالی به قبل به خودروها عنوان کلاسیک اطلاق می شود؟

ببینید خودروی کلاسیک را نمی شود محصور به سال کرد. اما اگر بخواهیم کل بگوییم، از مدل 2005 به پایین می تواند مشمول معیارهای خودروهای ارزشمند کلاسیک شود.

فرایند بازسازی چقدر زمان می برد؟

بستگی به میزان کاری که بازساری می برد دارد، اما به طور میانگین حدود 3 ماه برای فرایند بازسازی صفر تا صد برآورد می شود که این هم یکی از تفاوت های پرشیاکلاسیک با سایر مجموعه هاست. در واقع اینجا پروژه ساکن نمی ماند و بدون وقفه تا حصول نتیجه نهایی روی آن کار می شود.

چه تفاوتی بین پرشیاکلاسیک و مجموعه های دیگر که اتفاقا مطرح هم هستند وجود دارد؟

تفاوت جدی ما با سایر مجموعه ها در درجه اول کیفیت کار و بعد، اعطای گارانتی یک ساله برای بازسازی های صفر تا صد است. معتقدیم که خریدار خودروی کلاسیک به جز سوار شدن و لذت بردن از خودروی خود نباید دغدغه دیگری در ذهن داشته باشد، نباید نگران خرابی احتمالی، هزینه لوازم و تامین قطعات باشد، بنابراین برای رفع این دغدغه و  از طرفی اطمینان به خدمات خود، گارانتی یک ساله می دهیم تا خیال مشتری راحت باشد، در این یک سال هر خرج و سرویسی بر عهده پرشیاکلاسیک است. البته بعد از یک سال نیز خدمات پس از فروش به این خودروهای خاص ارائه می شود. موضوع BSI هم تا یک سال شامل حال این خودروها می شود، در واقع این آیتم مربوط به تعویض روغن و سرویس های ادواری مخصوص این خودروها می شود.


معرفی مجموعه پرشیا کلاسیک / کلاسیک سواری یک سبک زندگی است


نکته بعدی این است که ما سراغ خودروهای ضعیف و پر ایراد که بعد از بازسازی هم حرفی برای گفتن ندارند نمی رویم، فقط خودروهای با اصالت که ارزش مند باشند را خریداری و بازسازی می کنیم که در انتهای پروژه، یک خودروی بی نظیر و حرفه ای از لحاظ شاخص های بین المللی کلاسیک آماده کنیم.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی