پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیویک (6)

لذت رانندگی با سیویک تازه نفس هوندا

کمپانی هوندا در حالی از نسل جدید هوندا سیویک Si پرده برداری کرد که به گفته این شرکت این سطح از کیفیت سواری، تجهیزات و لذت رانندگی در هیچکدام از نسخه­‌های قبلی Si وجود نداشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نسل جدید هوندا سیویک Si درحالی با مدل 2022 رونمایی شده که بنابر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

کمپانی هوندا در حالی از نسل جدید هوندا سیویک Si پرده برداری کرد که به گفته این شرکت این سطح از کیفیت سواری، تجهیزات و لذت رانندگی در هیچکدام از نسخه­‌های قبلی Si وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نسل جدید هوندا سیویک Si درحالی با مدل 2022 رونمایی شده که بنابر اعتقاد مسئولان شرکت هوندا، این سطح از کیفیت سواری، تجهیزات و لذت رانندگی در هیچکدام از نسخه­‌های قبلی Si وجود نداشته است.

هوندا سیویک Si مدل 2022 به پیشرانه 1.5 لیتری با 200 اسب­‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده که به جعبه‌ دنده شش سرعته دستی متصل است. حداکثر قدرت نسبت به قبل 5 واحد کاهش یافته و رقم گشتاور هم بدون تغییر باقیمانده، اما هوندا اعلام کرد که نحوه انتقال قدرت به چرخ‌ها بهبود یافته چراکه حداکثر گشتاور در 300 دور کمتر از قبل در دسترس است و فاصله تعویض دنده‌ها نیز 10 درصد کاهش یافته است.

به لطف کاهش 26 درصدی وزن فلایویل (چرخ طیار) سرعت پاسخگویی پیشرانه افزایش یافته و با استفاده از کاهنده صدا در سیستم اگزوز، صدای بهتری از آن به گوش می­‌رسد. البته به لطف سامانه صوتی فعال اگزوز، صدای مصنوعی دلخواه راننده در کابین به گوش خواهد رسید.

سیویک (5)

غیر از طراحی جدید، مقاومت پیچشی و خمشی بدنه هوندا سیویک Si مدل 2022 نسبت به مدل فعلی به ترتیب 8 و 13 درصد افزایش یافته است، ضمن‌این‌که عرض بدنه و فاصله بین محورها نیز به ترتیب 12.7 و 35.5 میلی‌متر بیشتر شده که باعث افزایش پایداری و کیفیت سواری بهتر خواهد شد.

میزان سفتی کمک‌­فنرهای جلو و عقب نیز به ترتیب 8 و 54 درصد نسبت به نسخه استاندارد هوندا سیویک 2022 افزایش یافته و عملکرد آن‌ها برای Si تنظیم شده به نحوی که در محور جلو، آمادگی بیشتری برای عبور از پیچ‌ها حاصل شود. برخی اجزای سیستم تعلیق نیز از هوندا سیویک تایپ R به عاریت گرفته شده درحالی‌که سیستم فرمان نیز به لطف افزایش 60 درصدی اجزای اتصال فرمان به دنده پینیون، عملکرد بهتری پیدا کرده است.

سیویک (2)

دیسک‌های 12.3 و 11.1 اینچی ترمز در محورهای جلو و عقب به همراه تایرهای چهار فصل پرفورمنس با ابعاد 235/40R18، به افزایش قدرت ترمزگیری این خودرو یاری می­‌رساند.

تغییر در طراحی سپرهای جلو و عقب، خروجی اگزوز دوگانه، باله عقب به رنگ مشکی براق و روکش مشکی براق آینه­‌های جانبی، از مهمترین تفاوت‌های ظاهری نسخه Si نسبت به مدل استاندارد است.

چراغ‌های LED جلو و عقب و رینگ‌های 18 اینچی 10 پره به رنگ مشکی مات به همراه رنگ انحصاری نارنجی Blazing، از مواردی است که هوندا برای سیویک Si تدارک دیده است.

سیویک (1)

در فضای کابین هوندا سیویک Si مدل 2022 با مواردی شامل صندلی­‌های اسپرت ردیف جلو با پشت­‌سری یکپارچه و حمایت بیشتر از بدن سرنشین، پدال‌­های اسپرت، دوخت قرمز روکش فرمان، زیرآرنجی، رودری و اهرم تعویض دنده، نمایشگر رنگی 7 اینچی پشت آمپر، صفحه نمایش 9 اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو و سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو مواجه هستیم.

قیمت هوندا سیویک Si مدل 2022 هنوز اعلام نشده است، اما خودروساز ژاپنی قصد دارد این محصول را تا پیش از پایان سال جاری میلادی به نمایندگی­‌ها ارسال کند، بنابراین اطلاعات قیمت این محصول نیز به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: باما

نگاهی گذرا به پرچم داران ۲۰۲۱ | از قلب مرسدس بنز تا شب گردی با اسب جومونگ!

معرفی نسخه جدید هوندا سیویک

هنر چشم بادامی ها در تولید محصولاتی جان سخت/ بادوام ترین محصولات از آن کدام خودروساز ژاپنی است؟

هوندا سیویک تایپ R باز هم رکورد شکست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی