پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تارا اتوماتیک

خودکفایی ۵۰ درصدی قطعات خاص تارا اتوماتیک

خودکفایی ارزشی ۵۰ درصدی قطعات خاص محصول اتوماتیک تارا با همت شرکت ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو محقق شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رقابت‌پذیری تارا اتوماتیک از منظر برخورداری از امکانات روز دنیا، از جمله اصلی‌ترین نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود. تامین قطعات سیستم‌هایی نظیر سانروف،‌ سامانه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

خودکفایی ارزشی ۵۰ درصدی قطعات خاص محصول اتوماتیک تارا با همت شرکت ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رقابت‌پذیری تارا اتوماتیک از منظر برخورداری از امکانات روز دنیا، از جمله اصلی‌ترین نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود.

تامین قطعات سیستم‌هایی نظیر سانروف،‌ سامانه ورود بدون کلید (کیلس)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS) و سنسور نور و باران برای این محصول در اولویت برنامه‌های تامین و خودکفایی شرکت ساپکو قرار گرفته و به منظور تامین گیربکس این خودرو، تغییرات نرم‌افزاری و کالیبراسیون بر روی گیربکس DAE انجام شده است.

پس از تامین قطعات تارا اتوماتیک و قطعات و مجموعه های خاص و های‌تک توسط زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تولید مرحله آزمایشی این محصول به پایان رسیده و آماده ورود به مرحله تولید انبوه قرار گرفته است.

گفتنی است تامین اکسل این خودرو در شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو از جمله محورسازان در حال انجام است و طبق گزارش شرکت ساپکو به عنوان متولی زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو ، بیش از ۷۵درصد عمق خودکفایی قطعات تارا محقق شده است و تحقق ۸۰ درصدی خودکفایی قطعات این محصول در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

پیش فروش تارا و پنج محصول دیگر ایران خودرو از فردا/ قرعه کشی سوم آبان

تولید انبوه تارا اتوماتیک به زودی کلید می‌خورد

کاهش ارزبری بیش از ۳۷ میلیون یورو برای داخلی‌ سازی قطعات میز پنجم ایران خودرو

خودکفایی در تولید چراغ‌های خودرو تارا

نسخه دستی تارا با ۴ ستاره وارد جدول کیفیت شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی