پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

تاثیرات طرح ساماندهی صنعت خودرو مجلس چیست؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: در صورت تصویب و اجرای طرح ساماندهی خودرو ، شاهد توازن در نظام عرضه و تقاضا، خروج بازار از انحصار، رقابتی شدن تولیدات و ارتقای کیفی خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهزاد رحیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه ابهامات […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ آبان ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: در صورت تصویب و اجرای طرح ساماندهی خودرو ، شاهد توازن در نظام عرضه و تقاضا، خروج بازار از انحصار، رقابتی شدن تولیدات و ارتقای کیفی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهزاد رحیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه ابهامات مربوط به طرح ساماندهی خودرو از سوی نمایندگان مجلس برطرف شده است، گفت: با رفع ابهامات منتظر جلسه نهایی برای تصویب طرح ساماندهی خودرو هستیم که به احتمال زیاد هفته آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح از طرف شورای نگهبان به کمیسیون برگردانده شد تا ابهام‌ها و ایرادهای آن بر طرف شود که بعد از رفع آنها، موضوع راهی هیات رییسه می‌شود و در دستور کار صحن برای اعلام نظر نهایی نمایندگان قرار می‌گیرد.

نماینده سقز در مجلس تاکید کرد: به طور کلی نمایندگان بر اجرای این طرح تاکید دارند و بر این باور هستند که واردات خودرو در شرایط فعلی یک ضرورت جدی است و زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح آماده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در صورت تصویب و اجرای طرح ساماندهی، بسیاری ازمشکلات بازار خودرو حل و فصل شده و اهدافی چون تعدیل قیمت خودرو، توازن در نظام عرضه و تقاضا، خروج بازار از انحصار، رقابتی شدن تولیدات و ارتقای کیفی محصولات خودروسازان محقق می‌شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: طرح ساماندهی خودرو به نفع خودروسازان و بازار خودرو خواهد بود و با این طرح موضوعات و مشکلات دیگر این صنعت نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

جدیدترین قیمت خودرو در بازار + جدول

بهای خودرو باید منطقی شود

واردات خودرو از چه زمانی آغاز می شود؟

قیمت جدید خودروها به زودی اعلام می شود

شیائومی خودرو هم تولید می کند! / پس از فتح بازار موبایل حالا نوبت به خودرو رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی