پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون برقی نیمبل

قرقیزستان هم کامیون برقی تولید کرد!

خودروسازی به نام کامی در قرقیزستان به تازگی از نخستین کامیون برقی تولید این کشور به نام Nimble معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تب تولید خودروهای برقی حالا به قرقیزستان رسیده و اخیرا شرکت خودروسازی کامی از نخستین کامیون برقی خود به نام به نام Nimble پرده برداری کرده است. نکته جالب […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۵ آبان ۱۴۰۰

خودروسازی به نام کامی در قرقیزستان به تازگی از نخستین کامیون برقی تولید این کشور به نام Nimble معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تب تولید خودروهای برقی حالا به قرقیزستان رسیده و اخیرا شرکت خودروسازی کامی از نخستین کامیون برقی خود به نام به نام Nimble پرده برداری کرده است.

نکته جالب توجه اینجاست که این شرکت خودروسازی سال گذشته در بیشکک Bishkek تاسیس شده و در اقدامی قابل توجه نخستین محصول خود را براساس یک کامیون برقی مشابه بلغاری به تولید رسانده است. کامیون برقی نیمبل 4.2 متر طول دارد و کابین آن از جنس پلاستیک ساخته شده است.

وزن کامیون برقی Shustry دقیقاً 757 کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به وزن 700 کیلوگرم را حمل کند. موتور برقی این کامیون نیز توسط شرکت چینی Shinegle ساخته شده است و سازنده ادعا می‌کند که محدوده برد این کامیون 110 کیلومتر است. خودروساز قرقیز به منظور کاهش هزینه، بخشی از پلتفرم و قطعات یک وانت لادا را برای تولید Shustry استفاده می‌کند.

ترمزهای جلو و عقب خودرو دیسکی هستند و سیستم ترمز ضد قفل یا ABS نیز برای آن در نظر گرفته شده اما متاسفانه این خودرو به فرمان برقی مجهز نیست. فروش Shustry از اول نوامبر در قرقیزستان آغاز می‌شود و قیمت این خودرو نیز حدود نیم میلیون روبل خواهد بود. سازنده Shustry را با دو سال گارانتی یا 50000 کیلومتر به مشتریان عرضه می‌کند.

کامیون برقی

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

زمان عرضه نخستین کامیون برقی تسلا مجددا به تعویق افتاد

کامیون برقی 14 تنی تا یکسال دیگر وارد بازار می شوند

از رویا تا واقعیت خودرو سنگین تسلا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی