پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد شبانه

عاقبت محدودیت تردد شبانه چه می شود؟

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در موضوع محدودیت تردد شبانه تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم‌. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور و راه استان ها و معاونین ستادی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران به اقدامات پلیس در ماجرای هک شدن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در موضوع محدودیت تردد شبانه تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم‌.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور و راه استان ها و معاونین ستادی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران به اقدامات پلیس در ماجرای هک شدن جایگاه‌های سوخت پرداخت و اظهار داشت: در این مورد همکاران من در معاونت فاوا و پلیس فتا وارد عمل شده و اقدامات خوبی انجام دادند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره اینکه آیا فرد یا افرادی در این زمینه شناسایی و دستگیر شده‌اند یا خیر؛ تصریح کرد: جزئیات این موضوع اعلام خواهد شد اما اقدامات خوب و موثری از سوی پلیس انجام شده و همکاران من کمک‌های خوبی کرده‌اند.

سردار اشتری در مورد لغو طرح محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: لغو طرح محدودیت تردد شبانه باید توسط ستاد ملی مقابله با کرونا صورت بگیرد و ما تابع دستورات آن‌ها هستیم.

وی در ادامه به خدمات نیروی انتظامی اشاره و بیان داشت:در صدد هستیم که خدمت رسانی به مردم را از طریق تجهیزات، نیروی انسانی کارآمد و دلسوز و هوشمندسازی پلیس که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ارتقاء دهیم.

وی گفت: بحمدالله پلیس راهور ناجا طی سال های اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه خدمت رسانی به مردم و هوشمندسازی انجام داده و هدف ما خدمت رسانی با دقت و سرعت به مردم عزیز ایران اسلامی است.

وی به اهمیت هوشمندسازی در پلیس راهور ناجا اشاره کرد و ادامه داد: امید است با همکاری تمامی دستگاه های مربوطه موضوع هوشمندسازی به نحو مطلوب محقق شود.

فرمانده نیروی انتظامی به کاهش تصادفات اشاره و تصریح کرد: در بحث پیشگیری از تصادفات حدود 30 دستگاه دارای وظیفه مستقیم و غیرمستقیم هستند، از این رو اگر سهم تمامی دستگاه ها در این خصوص مشخص شود قطعا کاهش تصادفات را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بحمدالله امروز به همت نیروی انتظامی و پلیس راهور کاهش تصادفات مشهود است، اما این مقدار کافی نیست، باید تلاش کنیم که تصادفات را به کمترین میزان ممکن برسانیم. البته فراهم شدن زیرساخت ها، ارتقاء فرهنگ ترافیک، صنعت خودرو و … نیز می تواند در این امر تاثیر داشته باشد.

سردار اشتری به موضوع اسقاط خودروهای فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه جلساتی برگزار و موضوعاتی مطرح شده که امید است با پیگیری های لازم بتوانیم مشکلات و موضوعات مطرح شده را در این رابطه به نتیجه مطلوب برسانیم البته دولت سیزدهم اراده ای جدی بر حل مشکلات مردم و همچنین همکاری با ناجا دارد و در ماه های آینده شاهد رفع مشکلات در این حوزه خواهیم بود.

وی به تخلفات حادثه ساز و برخورد با رانندگان متخلف اشاره و تصریح کرد: آسایش و آرامش مردم برای ما اولویت است از این رو با رانندگانی که منجر به تخلفات حادثه ساز می شوند قطعا با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی