پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما S7

آغاز فروش فوق العاده بدون قرعه کشی هایما S7 از امروز

دومین مرحله فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خودروی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک از امروز 10 صبح آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه صنعتی ایران‌ خودرو دومین مرحله فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خودروی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک را از ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۲ آبان اجرا می‌کند. مهلت ثبت‌نام تا زمان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

دومین مرحله فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خودروی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک از امروز 10 صبح آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه صنعتی ایران‌ خودرو دومین مرحله فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خودروی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک را از ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۲ آبان اجرا می‌کند.

مهلت ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت وجود دارد. قیمت خودروها قطعی است و نهایتا ظرف سه ماه آینده تحویل می‌شوند.

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. طبق روال، در حال حاضر تعداد خودروهای قابل عرضه، مشخص نیست.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه قرعه‌کشی برای این طرح وجود ندارد، متقاضیان در زمان ثبت‌نام، باید وجه خودرو را واریز کنند. بر این اساس به‌تبع متقاضیانی که در اولین مرحله فروش هایما بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام کرده بودند، امکان ثبت‌نام در این طرح را نخواهند داشت.

تنها محدودیت‌ شرکت در این طرح، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی است و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست. به‌تبع متقاضیان بخشنامه قبلی قیمت خودرو قطعی است اما چنانچه افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی پیش آید، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت پرداختی تا قیمت روز خودرو است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی