پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

اعلام زمان رونمايي آميكو براي آسنا اتوماتيك / داخلي سازي ادامه دارد

نشست خبري و هم انديشي شركت ارس خودرو ديزل ( آميكو) با اصحاب رسانه با حضور اعضاء هيئت مديره ، مديرعامل و مديران اين شركت برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو شهرام فداكار مديرعامل شركت ارس خودرو ديزل گفت: در آسنا جديد از موتور 4k22 با حجم ٢.٤ ليتر و توربوشارژ استفاده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

نشست خبري و هم انديشي شركت ارس خودرو ديزل ( آميكو) با اصحاب رسانه با حضور اعضاء هيئت مديره ، مديرعامل و مديران اين شركت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

شهرام فداكار مديرعامل شركت ارس خودرو ديزل گفت: در آسنا جديد از موتور 4k22 با حجم ٢.٤ ليتر و توربوشارژ استفاده شده است كه ٢١٠ اسب و گشتاور ٣٢٠ نيوتن در ٤ سيلندر دارد.

او ادامه داد: اين محصول با استفاده از شاسي آسنا فعلي توليد مي شود و از گيربكس ساخت پانچ بهره مي برد كه در محصولات جنرال موتورز و ب ام و هم به كارگيري شده است.

فداكار ادامه داد: اين خودرو به صورت ويژه در ٥٠٠ دستگاه توليد مي شود و قابليت هاي مناسبي براي كاربرد جاده اي، آفرود و خانوادگي دارد.

او افزود: در پايان هفته جاري طرح فروش آسنا اتوماتيك آغاز مي شود. در آميكو هميشه فروش خودرو زماني انجام مي شود كه خودرو موجود باشد و اين شاخصي در رضايتمندي مشتريان است.

مديرعامل ارس خودرو ديزل تصريح كرد: آسنا اتوماتيك به دليل قابليت ها و امكاناتي كه دارد،علاوه بر توانمندي هاي يك پيكاپ مي تواند به دليل اندازه كابين بزرگ تر از همه رقيبان، قابليت هاي يك SUV را هم به مشتريان ارائه كند.

اين مدير با تجربه صنعت خودرو ادامه داد: توليد آسنا اتوماتيك محدود خواهد بود و به همين دليل در نظرسنجي هايي كه انجام شده است،ما مي توانيم به صورت سفارشي سازي نيز خودرو را به مشتري تحويل دهيم كه به نوعي ورود آميكو به حوزه تيونينگ نيز به حساب مي آيد.

فداكار در خصوص خدمات پس از فروش اين خودرو نيز گفت: آسنا اتوماتيك در بخش هاي موتور و گيربكس گارانتي ويژه دارد. به اين معني كه اين بخش ها را سعي داريم تعمير نكنيم و تعويض كنيم. اين موضوع در رضايتمندي مشتريان بسيار مهم است همزمان با آغاز طرح فروش در اوايل آذرماه اعلام مي شود.

مديرعامل ارس خودرو ديزل نيز با اشاره به متغيير هاي بازار در حوزه قيمت گذاري گفت: نوسانات مختلفي وجود دارد در بخش ارز و غيره كه در قيمت گذاري آسنا اتوماتيك لحاظ شده است. ضمن اين كه در ساخت داخل نيز آميكو بسبار پيش رفته است و به طور مثال اكسل از جمله موارد داخلي سازي است كه هر برندي وارد آن نمي شود. حتي رينگ آسنا نيز با سرمايه گذاري آميكو داخلي سازي شده است و امروز داخلي سازي آسنا به ٣٠ درصد رسيده است.

انتهای پیام/

بازدید مشاور رئیس جمهور از شرکت ارس خودرو دیزل

معرفی محصول جدید آمیکو در روزهای آینده / ادامه مشکلات ناشی از مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد

نمایشگاه آفرود و اتوکمپینگ تا جمعه 30 مهر ماه دایر است

گزارش تصویری حضور آمیکو در نمایشگاه اکوتوریسم و ماجراجویی

فروش ویژه پیکاپ آمیکو آسنا

حضور شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) درنمایشگاه و جشنواره سفر ،اکوتوریسم ماجراجویی،کمپینگ،تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی