پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ECU نسل ششم شرکت کروز

نسل ششم ECU شرکت کروز در یک قدمی ورود به بازار

کارشناس بیو موتوری در جریان این رویداد از عرضه نسل ششم ECU کروز در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی هاشمی نسب کارشناس بیو موتوری شرکت کروز در خصوص روند تولید نسل ششم ECU اظهاز کرد: ECU نسل ششم فعلا در فاز توسعه قرار دارد و مراحل مربوط به […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

کارشناس بیو موتوری در جریان این رویداد از عرضه نسل ششم ECU کروز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی هاشمی نسب کارشناس بیو موتوری شرکت کروز در خصوص روند تولید نسل ششم ECU اظهاز کرد: ECU نسل ششم فعلا در فاز توسعه قرار دارد و مراحل مربوط به طراحی و نمونه سازی انجام شده و در حال حاضر مرحله تست جاده ای را طی می کند که قرار است در خودروهای توربوشارژر استفاده شود و نهایتا تا پایان شهریور آماده عرضه می شوند.

وی در این راستا ادامه داد: 2 شرکت ایران خودرو و سایپا نیز مشتریان نسل ششم ECU خواهند بود زیرا به تازگی موتورهای توربوشارژر در این شرکت ها کلید خورده است البته قرار نیست که نسل جدید تمامی محصولات از این ECU بهره ببرند و دریچه های گاز برقی از نسل پنجم استفاده می کنند.

کارشناس بیو موتوری شرکت کروز در ادامه بیان کرد: با توجه تحریم های اعمال شده خودروهای دنا پلاس ایران خودرو و شاهین سایپا مشتریان ECU نسل ششم کروز خواهند بود.

این کارشناس شرکت صنایع تولیدی کروز همچنین اشاره کرد: تمامی مراحل تولید ECU نسل ششم از جمله طراحی، ساخت و تولید در کشور انجام می شود و دانشگاه های برتر نظیر پلی تکنیک و دانشگاه شریف در این مسیر در کنار شرکت حضور داشته اما در راس کار، شرکت کروز قرار دارد.

انتهای پیام/

رونمایی کروز از یازده قطعه پیشرفته بومی سازی شده خود

کروز با جدیدترین قطعات بومی سازی شده خود در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو حضور می یابد

قطعه سازی کروز برای تحقق برنامه های جدید وزارت صمت اعلام آمادگی کرد

در چارچوب رکن قانون گذاری باید از چنین صنایع توانمندی پشتیبانی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی