پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش توليد خودرو در سایپا کلید خورد

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سايپا‌ گفت: در راستای برنامه وزارت صمت و تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا در راستای رشد توليد و عرضه خودرو به بازار، افزایش توليد خودرو در سايپا به‌اجرا درآمده و بر اساس برنامه تولید تدوین شده،تيراژ روزانه محصولات سایپا ۱۱ درصد افزایش خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مسعود […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سايپا‌ گفت: در راستای برنامه وزارت صمت و تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا در راستای رشد توليد و عرضه خودرو به بازار، افزایش توليد خودرو در سايپا به‌اجرا درآمده و بر اساس برنامه تولید تدوین شده،تيراژ روزانه محصولات سایپا ۱۱ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مسعود پروین افزود: در دو ماه اخير، برنامه توليد محصولات سايپا همه‌روزه و حتي روزهاي پاياني هفته برقرار بوده كه با افزوده‌شدن آمار مربوط به تكميل خودروهاي داراي كسري قطعه و تحويل خودروهاي مشتريان، در روزهاي آينده تحولي محسوس را در زمينه عرضه خودرو به بازار شاهد خواهيم بود.

وي با اشاره به هماهنگي‌هاي صورت‌گرفته با شركت‌هاي زنجيره تأمين و شبكه قطعه‌سازي، تصريح كرد: در زمينه افزايش توليد محصولات سايپا، هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته تا برنامه مدنظر گروه خودروسازي سايپا طي روزهاي آينده وارد فاز اجرايي خود شود.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سايپا در ادامه يادآور شد: براساس آمارهاي موجود و برنامه تکمیل کاری ،تعداد خودروهاي داراي كسري قطعه در پاركينگ‌هاي سايپا به كمتر از ۵۰ هزار دستگاه خواهد رسید كه به‌طور روزانه و مستمر در حال تكميل اين خودروها و خروج از پاركينگ و تحويل به مشتريان هستيم كه با اين اقدام، بتوانيم التهاب بازار را کاهش داده و پاسخ‌گوي نياز مشتریان باشيم.

مسعود پروین در ادامه افزود: با توجه به رشد آهنگ توليد در گروه خودروسازي سايپا، برنامه توليد ابتداي سال خود را تغيير داديم و پيش‌بيني مي‌كنيم تا پايان سال جاري، اين گروه بيشترين ميزان توليد خودرو از سال ۹۷ تاكنون را محقق خواهد كرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی