پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون بازاریابی فروش ایران خودرو

اجرای برنامه‌های متنوع فروش ایران خودرو برای ایجاد تعادل در بازار

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای برنامه های متنوع فروش محصولات خبر داد و گفت: در راستای کنترل بهتر بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی، فروش های مستمر ۴۵ و ۹۰ روزه محصولات ایران خودرو با سند آزاد آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک رحمانی، با […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۰ آبان ۱۴۰۰

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای برنامه های متنوع فروش محصولات خبر داد و گفت: در راستای کنترل بهتر بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی، فروش های مستمر ۴۵ و ۹۰ روزه محصولات ایران خودرو با سند آزاد آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک رحمانی، با بیان این‌که تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو فراتر از تعهدات به مشتریان را به فروش خواهیم گذاشت، تاکید کرد:‌ با افزایش عرضه، به دنبال ایجاد تعادل در بازار خودرو هستیم.

وی، اصلاح قیمت‌ها را عاملی برای افزایش تولید خودروهای پرطرفدار دانست و گفت: به زودی شاهد کاهش التهابات بازار و عرضه خودرو با قیمت های کاذب توسط واسطه گران خواهیم بود.

رحمانی از رفع محدودیت سند در رهن فروش محصولات خبر داد و گفت: خودروهای مربوط به فروش و تعهدات قبلی نیز با تسویه حساب مشتریان، فک رهن می شوند.

معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص چگونگی آزاد سازی سند خودرو، گفت: مشتریان پس از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو، با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، برای پرداخت مبلغ ترهین اقدام کرده و سپس از طریق نمایندگی مربوطه، سند فک رهن شده خودرو را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: فک رهن اسناد محصولات مربوط به فروش‌های گذشته، از هفته آینده اجرایی خواهد شد و مشتریان می توانند نسبت به دریافت اسناد خود اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، گفت: با اجرای دقیق برنامه های فروش و عرضه منطقی خودرو با قیمت مصوب، به زودی شاهد آرامش خاطر مشتریان، کاهش خرید هیجانی از بازار با قیمت های غیر واقعی و حذف واسطه گران خواهیم بود.

انتهای پیام/

از زمانی که تولید قطعه ای در کشور آغاز می شود ملزم به واردات نیستیم

متوسط افزایش قیمت محصولات ایران خودرو ۱۵ تا ۱۹ درصد/ ایران خودرو هر هفته برنامه فروش فوق العاده خواهد داشت

با همت قطعه سازانی همچون کروز می توانیم آینده خودرو را تضمین کنیم

طرح ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای حمایت از رانندگان تاکسی در سراسر کشور

تیراژ تولید ایران خودرو به روزانه ۲۵۰۰ دستگاه می‌رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی