پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان سنترا 2022 (6)

پرده برداری از نیسان سنترا 2022

کمپانی نیسان به تازگی از جدیدترین نسخه نیسان سترا پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نیسان برای مدل 2020 سنترا – Sentra – یک به‌روزرسانی در نظر گرفت. سپس برای مدل 2021 تغییرات بیشتری در آن اعمال کرد که به موجب آن اندروید او و اپل کارپلی روی آن نصب شد. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

کمپانی نیسان به تازگی از جدیدترین نسخه نیسان سترا پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نیسان برای مدل 2020 سنترا – Sentra – یک به‌روزرسانی در نظر گرفت. سپس برای مدل 2021 تغییرات بیشتری در آن اعمال کرد که به موجب آن اندروید او و اپل کارپلی روی آن نصب شد. اکنون شاهد هستیم که در مدل 2022 نیز هم‌چنان به این روند رو به پیشرفت خود ادامه داده است و باز هم تغییراتی روی سنترا به جود آمده است.

نیسان سنترا 2022 (1)

اگرچه هیچ‌یک از این تغییرات ارتباطی با پیشرانه ندارند، اما اکنون نیسان با معرفی ویرایش Midnight Edition که روی تریم SR نصب می‌شود، مشتریان این محصول را شگفت‌زده کرده است.

نیسان سنترا 2022 (3)

پکیج سفارشی جدید که به ویرایش نیمه‌شب معروف است، همانطور که انتظار می‌رود شامل قطعات جدید مشکی است. این را می‌شود روی جلوپنجره V شکل، تریم چراغ‌ها، دیفیوزر، اسپویلر، رینگ‌های 18 اینچی، سقف و تا حدودی شیشه‌ها هم دید. نیسان در نظر دارد در صورت موفقیت این مدل، پکیج نیمه‌شب را روی تریم SV خود نیز نصب کند.

آپشن‌های اضافی که در این خودرو به صورت استاندارد نصب خواهد شد شامل تهویه مطبوع دوگانه، روشن کردن موتور از راه دور، گرم‌کن فرمان، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط و البته سیستم ابداعی موسوم به Safety Shield 360 خواهد بود.

نیسان سنترا 2022 (2)

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی