پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پادراپلاس زامياد

كاميونت پادراپلاس زامياد ۳ ستاره كيفي کسب کرد

بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، كاميونت پادراپلاس شرکت زامیاد موفق به دريافت سه ستاره کیفی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مسعود شعاعي معاون كيفيت شركت زامياد ضمن اعلام اين خبر افزود: اقدامات مختلفي به منظور دستیابی به شاخص سه ستاره کیفی صورت گرفت كه از آن جمله انجام […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، كاميونت پادراپلاس شرکت زامیاد موفق به دريافت سه ستاره کیفی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مسعود شعاعي معاون كيفيت شركت زامياد ضمن اعلام اين خبر افزود: اقدامات مختلفي به منظور دستیابی به شاخص سه ستاره کیفی صورت گرفت كه از آن جمله انجام مستمر آدیت داخلی محصول به صورت روزانه و انعکاس عیوب به واحدهای مربوطه، طراحی و اجرای سیستم کیفی تایید محصول مبتنی بر خود کنترلی، تعریف شاخص های کیفی ارزیابی فرآیندهای تولیدی به تفکیک فرآیندهای بدنه، مونتاژ، روتوش محصول نهایی و پيگيري مستمر آنها و تشکیل تیم های تخصصی ویژه محصول پادراپلاس در شرکت زامیاد اشاره کرد.

وي، دستيابي به سطح سه ستاره كيفي توسط كاميونت پادراپلاس در مهرماه سال جاري را از جمله اهداف تحقق يافته زمان توليد انبوه اين خودرو دانست و يادآور شد: در اين زمينه، برنامه ريزي ويژه اي براي حفظ کیفیت و بهبود مستمر پادرا پلاس صورت پذیرفته است.

معاون كيفيت شركت زامياد همچنين در ادامه با اشاره به برنامه جايگزيني وانت زامياد Z24 با كاميونت پادراپلاس در سال جاري خاطرنشان كرد: وانت زامياد Z24 (كه با نام مصطلح وانت نيسان در بين عامه مردم شناخته شده است)، در طول اين سالها به لحاظ شاسي و موتور قدرتمند و توان حمل بار بالا، توانسته است سهم مهمي در ناوگان حمل و نقل جاده اي به خود اختصاص دهد. در اين راستا، كاميونت پادرا پلاس نيز به عنوان محصول جديد اين شركت كه از مجهزترین وانت هاي کشور به لحاظ طراحي زيبا، قدرت و استحكام بالا، توان حمل بار بالا و دارای قيمت مناسب است، با تمركز بر رعایت استانداردهای توليدي و به روزرسانی در تجهیزات رفاهی و فنی به منظور جلب نظر و سلائق مشتريان با هدف جايگزيني وانت زامياد Z24 توليد و به بازار عرضه شده است.

وي در ادامه تاكيد كرد: با توجه به بضاعت و دانش فني موجود در زامياد قادر به گذر از مسير پرچالش ارتقاء كيفي محصولات خواهيم بود و آينده روشني در اين مسير متصوريم.

گفتني است، رويكرد شرکت زامياد در سال هاي اخير، استمرار مسیر ارتقاء کیفیت محصولات بوده است؛ به طوري كه تجربه بيش از نيم قرن توليد انواع خودروهاي تجاري، زيرساخت‌هاي مناسب توليد، دانش فني و مهندسي كاركنان و استفاده بهينه از توانمندي‌هاي داخلي و در نهايت تبديل تهديدات به فرصت‌ها، منجر به ارتقاء كيفي انواع محصولات اين شركت شده است.

انتهای پیام/

توليد روزانه وانت پادراپلاس به ۷۵ دستگاه در روز رسيد

رکورد تولید شش‌ماهه زامیاد پس از ۱۰ سال شکسته شد

فروش ۴ محصول زامیاد از روز شنبه/ متقاضیان سه روز برای ثبت نام فرصت دارند

بررسی پیکاپ دایون V5/ مرد هزار چهره نصیب کدام خودروساز می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی