پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دومین نشست خبری پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک

روز پنج شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ دومین نشست خبری پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در آستانه رونمایی این خودرو پیکاپ نیرومند و جذاب در سالن همایش های گروه صنعتی آمیکو با حضور اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل و مدیران شرکت و گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش خبرنگار […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۴ آذر ۱۴۰۰

روز پنج شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ دومین نشست خبری پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در آستانه رونمایی این خودرو پیکاپ نیرومند و جذاب در سالن همایش های گروه صنعتی آمیکو با حضور اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل و مدیران شرکت و گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

فداکار مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل در نشست خبری اعلام کرد: این شرکت در نظر دارد تا در گام نخست عرضه آسنا توربو اتوماتیک، این خودرو پیکاپ را به صورت Limited Edition و با تیراژ ۱۰۰ دستگاه تولید کند بدین ترتیب این مدل از پیکاپ اولین خودروی تولید شده در کشور است که به صورت Limited Edition ارائه می شود.

وی افزود: قيمت مناسب با بررسی های انجام شده توسط واحد تحقیقات بازار شرکت یک میلیارد و سیصد و شصت و هشت میلیون تومان مورد تصویب قرار گرفت. عرضه این خودرو به مناسبت و یادبود ۳۰ امین سالگرد تاسیس گروه صنعتی آمیکو خواهد بود. این خودرو با شرایط فروش نقدی و تحویل فوری به دست مشتریان می رسد و از امروز متقاضیان آسنا توربو اتوماتیک می توانند جهت خرید این پیکاپ جدید اقدام کنند همچنین در خصوص خدمات پس از فروش در دوره های گارانتی و وارانتی و تامین قطعات یدکی برنامه ریزی شده و اقدامات لازم و کافی به عمل آمده است.

مراسم رونمایی خودرو پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۰ در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد.

در جریان مراسم رونمایی با ابتکاری جالب ، شرکت ارس خودرو دیزل یک سورپرایز فوق العاده برای میهمانان خود در هتل اسپیناس پالاس خواهد داشت و به افرادی که بتوانند این موضوع را حدس بزنند و پاسخ صحیح دهند به رسم یادبود جوایزی اهدا می شود. ضمنا به پیج های اینستاگرامی که در فضای مجازي اخبار مربوطه را پوشش می دهند و بیشترین پاسخ ها را دارند نیز جوایزی تعلق خواهد گرفت.

معرفی آمیکو آسنا توربو اتوماتیک :

پیشرانه آمیکو آسنا اتوماتیک، ۲٫۴ لیتر حجم دارد و می تواند ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری تولید کند. این پیشرانه از سری MIVEC میتسوبیشی است و در رده 4k2 این کمپانی قرار می گیرد.

با توجه به استفاده از فناوری توربو شارژر در آسنا اتوماتیک،دیگر از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده نمی شود. توان این پیشرانه در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک(شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ های عقب و جلو می رسد. این جعبه دنده ساخت کمپانی “پانچ” فرانسه است.

آسنا اتوماتیک قرار است با امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها به بازار بیاید.

همچنین در نمونه های سفارشی این خودرو پیکاپ امکاناتی مانند دوربین جلو، آینه های تاشو برقی، نورپردازی کابین، سنسور پارک جلو نیز دیده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی