پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوت نیسان (1)

نسخه کراس اوور نوت نیسان هم معرفی شد

خودروساز ژاپنی به تازگی پس از معرفی نسل جدید نوت (Note) در اواخر سال 2020، یک نسخه کراس‌اوور از این محصول را معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تقریباً یک‌سال پس از معرفی نسل جدید نوت (Note) در اواخر سال 2020، خودروساز ژاپنی نسخه کراس‌اوور از این محصول را برای عرضه در وطن خود […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰

خودروساز ژاپنی به تازگی پس از معرفی نسل جدید نوت (Note) در اواخر سال 2020، یک نسخه کراس‌اوور از این محصول را معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تقریباً یک‌سال پس از معرفی نسل جدید نوت (Note) در اواخر سال 2020، خودروساز ژاپنی نسخه کراس‌اوور از این محصول را برای عرضه در وطن خود آماده کرده است.

نوت کراس‌اور آتِک (Note Autech) با مشارکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه نیسان یعنی آتِک طراحی شده است. این نسخه در عین برخورداری از پیشرانه و سامانه انتقال قدرت مشترک با مدل استاندارد، به سیستم تعلیق تغییر یافته و تایرهای 195/60 R16 مجهز شده است.

نوت نیسان (4)

این تغییرات به افزایش ارتفاع 25 میلی‌متری نسبت به مدل عادی منجر شده است، که در کنار سامانه چهارچرخ محرک، افزایش توانایی نوت کراساور آتِک در عبور از مسیرهای برفی و گِلی را به همراه دارد. در نهایت ارتفاع نوت آتِک نسبت به سطح زمین در نسخه چهارچرخ محرک و دیفرانسیل-جلو به ترتیب 15 و 14.5 سانتی‌متر است.

نوت نیسان (2)

طرح متفاوت جلوپنجره، LED های آبی چراغ دی‌لایت، لوگوی Autech Crossover در کنار نیسان، محافظ روی رکاب جانبی، روکش نقره‌­ای آینه­‌های جانبی، قطعات مشکی لبه گلگیرها، طرح نقره‌­ای و مشکی رینگ‌ها و ریل سقفی، نوت آتِک را از مدل استاندارد متمایز ساخته است.

نوت نیسان (3)

در فضای داخلی هم با روکش چرم صندلی­‌ها با دوخت آبی و نشان Note Autech روی پشتی صندلی‌­ها مواجه هستیم.

نیسان اعلام کرد که غیر از تغییرات ظاهری و افزایش ارتفاع بدنه، عملکرد فرمان برقی این نسخه را نیز مورد بازنگری قرار داده تا با افزایش ارتفاع سیستم تعلیق سازگار باشد.

نوت نیسان (5)

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی