پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات گروه بهمن همیشه مورد استقبال و رضایت مردم بوده است

نمایندگان خانه ملت بر این باورند؛ محصولات گروه بهمن همیشه مورد استقبال و رضایت مردم بوده است و این گروه خودروسازی باتولیدات خود می تواند فرسودگی ناوگان حمل و نقل در کشور را به حداقل برساند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به تازگی محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» که در خط […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

نمایندگان خانه ملت بر این باورند؛ محصولات گروه بهمن همیشه مورد استقبال و رضایت مردم بوده است و این گروه خودروسازی باتولیدات خود می تواند فرسودگی ناوگان حمل و نقل در کشور را به حداقل برساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به تازگی محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» که در خط تولید این شرکت راه‌اندازی شده و آماده ورود به بازاراست، در مراسمی با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس و مسوولان گروه خودروسازی بهمن‌ رونماییشد.

یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نامکامیونت «فورس» گفت: با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل کشور و ضرورت نوسازی این ناوگان، می توانیم این فرسودگی را ازطریق خودروسازان داخلی جبران کنیم.

عضوکمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدات گروه بهمن همیشه مورد استقبال و رضایت مردم بودهاست، تصریح کرد: درخواست داریم که خودروسازی بهمن ضمن افزایش تولید، تنوع محصولات خود را نیز بالا ببرد تا بتوانیم در کنارخودروسازی های دیگر نیاز کشور را به تولید داخل مرتفع کنیم.

گروه بهمن با تولیدات خود می تواند فرسودگی  ناوگان حمل و نقل را به حداقل برساند

بهزاد رحیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه صنعت حمل و نقلکشور دچار فرسودگی است، بیان داشت: بخشی از این فرسودگی متاثر از تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و بخشی نیز با وجوداعتقاد به توان داخل اما ظرفیت تولید وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه گروه بهمن با تولیدات خود می تواند این فرسودگی را به حداقل برساند، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز درچارچوب رکن قانون گذاری از تولیدات داخل همه جانبه حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه برخی برای نوسازی ناوگان معتقد به انجام واردات هستند،خاطرنشان کرد: خانه ملت با این موضوع مخالف است و باید از هر فرصتی برای تقویت تولید در نوسازی صنایع حمل و نقل استقبال میکند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت بهمن دیزل از تحریم یک فرصت ساخته است، گفت: اقدامات این شرکت امیدوار کننده است و بهمن دیزل درآینده می تواند علاوه بر تامین بازار داخل، رویکرد صادراتی نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی