پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گردهمایی مدیران خودرو (4)

گردهمایی مالکان آریزو 6 و تیگو 7 به دعوت باشگاه مشتریان مدیران خودرو

مشتری مداری از مهم ترین ارکان فعالیت هر مجموعه است که به رشد جایگاه اجتماعی یک برند، کمک شایانی می کند. شرکت مدیران خودرو در طول سالها فعالیت در صنعت خودروسازی کشور، تلاش کرده که رابطه صمیمانه خود با مشتریان را حفظ کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مشتری مداری از مهم ترین ارکان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

مشتری مداری از مهم ترین ارکان فعالیت هر مجموعه است که به رشد جایگاه اجتماعی یک برند، کمک شایانی می کند. شرکت مدیران خودرو در طول سالها فعالیت در صنعت خودروسازی کشور، تلاش کرده که رابطه صمیمانه خود با مشتریان را حفظ کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مشتری مداری از مهم ترین ارکان فعالیت هر مجموعه است که به رشد جایگاه اجتماعی یک برند، کمک شایانی می کند. شرکت مدیران خودرو در طول سالها فعالیت در صنعت خودروسازی کشور، تلاش کرده که رابطه صمیمانه خود با مشتریان را حفظ کند.

در همین راستا، باشگاه مشتریان ام وی ام در روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه سال 1400، اقدام به برگزاری برنامه ای جدید و متفاوت کرد. در این گردهمایی که مشابه آن در دیگر کشورها هم برگزار شده، مالکان خودروهای تیگو 7 و آریزو 6 در باغی زیبا در نزدیکی تهران گرد هم آمدند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر، تجربه کردند. همزمان با اجرای برنامه های تفریحی، مشتریان مدیران خودرو با 2 محصول جدید این شرکت نیز آشنا شدند.

برنامه گردهمایی با حضور مالکان در محل باغ راس ساعت 8 صبح آغاز شد. بعد از راهنمایی مشتریان به سمت پارکینگ، خودروها یک به یک پذیرش شدند و خانواده ها جهت صرف صبحانه به تالار پذیرایی رفتند. در بدو ورود به تالار، دو خودرو جدید تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو به نمایش در آمده بودند و بسیاری از علاقمندان را به خود جذب کردند. خانواده ها پس از صرف صبحانه به چند دسته مختلف، گروه بندی شدند.

عده زیادی از آقایان برای شرکت در مسابقات والیبال، ابراز تمایل کردند. رقابت تیم های والیبال به شکل حذفی برگزار شد و در نهایت، یک تیم به مقام قهرمانی رسید. گروه دیگری از افراد به سمت زمین بدمینتون رفتند. گروه سوم هم که اغلب از بانوان بودند، در مسابقات آشپزی و ساخت سالاد شرکت کردند. اما در این میان، بسیاری از مشتریان ترجیح دادند که وقت خود را صرف آشنایی بیشتر با دو محصول جدید مدیران خودرو کنند.

حوالی ظهر و با اتمام مسابقات والیبال، بدمینتون و تهیه سالاد، مشتریان به همراه خانواده بار دیگر به سمت تالار هدایت شدند تا به صرف ناهار بپردازند. بعد از پایان زمان ناهار، نوبت به اختتامیه مراسم و اهدای جوایز رسید. در این هنگام، برندگان هر یک از مسابقات اعلام شدند و به روی سن آمده و جوایز خود را دریافت کردند. افراد برنده ضمن دریافت هدیه، با مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو هم عکس یادگاری گرفتند. مشتریان در این برنامه ضمن آشنایی هر چه بیشتر با برنامه های آتی شرکت، سوالات فنی خود را هم مطرح کردند و با دیگر مالکان و کارشناسان مدیران خودرو به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کابین لوکس و جذاب، نقطه قوت تیگو 7 پرو در مقابل رقبا

مشتریان همخوانی موتور و گیربکس آریزو 5 توربو را از اصلی ترین نقاط قوتش می دانند

تیگو 8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودرو بازار کشور

نمایش ایکس 22 پرو در مرکز خرید کوروش اولین ملاقات جوانان با کراس اوور جدید بازار

تکنولوژی در لباس مد روز معرفی تیگو 7 پرو، کراس اووری جذاب و موفق

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی