پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار لوازم یدکی

20 درصد لوازم یدکی خودرو بازار بی کیفیت است!

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو بیان کرد: ۲۰ درصد لوازم یدکی خودرو موجود در بازار بی کیفیت است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی کاظمی، سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو در خصوص بی کیفیت بودن ۲۰ درصد از لوازم یدکی موجود در بازار گفت: علت وجود اینگونه لوازم یدکی خودرو بی کیفیت در بازار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو بیان کرد: ۲۰ درصد لوازم یدکی خودرو موجود در بازار بی کیفیت است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی کاظمی، سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو در خصوص بی کیفیت بودن ۲۰ درصد از لوازم یدکی موجود در بازار گفت: علت وجود اینگونه لوازم یدکی خودرو بی کیفیت در بازار این است که برخی افراد سودجو برای خرید ازارن‌تر به سمت کارخانه‌های بی کیفیت می‌روند.

او ادامه داد: اکثر این لوازم نیز از کشور چین وارد شده است، هر چقدر هم در رابطه با لوازم یدک به کشور چین تذکر دادیم، تاثیری نداشته است. تمام قطعات بی کیفیت وارداتی هستند و لوازم یدکی خودرو تولید داخل با کیفیت است.

کاظمی بیان کرد: بار‌ها از سازمان استاندارد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرکات که جلوی واردات قطعات بی کیفیت گرفته شود، اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم و حمایتی از این موضوع نشده است.

او توضیح داد:اگر کسی قطعه بی کیفیت خریده باشد می‌تواند به اتحادیه مراجعه کند، پس از بررسی کارشناسی، کالا به فروشنده مرجوع خواهد شد. اما تنها راه جلوگیری از اتفاقات ناگوار حاصل از قطعات بی کیفیت، بررسی کالا وارداتی در گمرکات است.

انتهای پیام/

جدیدترین قیمت لوازم موتور پژو 206 در بازار + جدول

جدیدترین قیمت لوازم مصرفی برلیانس در بازار + جدول

جدیدترین قیمت ضدیخ خودرو در بازار + جدول

جدیدترین قیمت صفحه کلاچ 405، پارس و سمند + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی