پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

-Hyundai-Santa-Fe-هیوندای سانتافه 2015

با 60 میلیون صاحب سانتافه 2015 شوید

آسان موتورز در طرح فروش خود شرایط فروش نقدی و اعتباری جالبی در نظر گرفته است که تنها با 60 میلیون می توان صاحب سانتافه 2015 شد (البته توان پرداخت قسط ها خود مسئله ای هست) نمایندگی شرکت اتومبیل سازی هیوندایی کره در ایران، پیش فروش سانتافه SUV خود را در حالی با شرایط جدید […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۹ آذر ۱۳۹۴

آسان موتورز در طرح فروش خود شرایط فروش نقدی و اعتباری جالبی در نظر گرفته است که تنها با 60 میلیون می توان صاحب سانتافه 2015 شد (البته توان پرداخت قسط ها خود مسئله ای هست)

نمایندگی شرکت اتومبیل سازی هیوندایی کره در ایران، پیش فروش سانتافه SUV خود را در حالی با شرایط جدید شروع کرده که اخیرا به واسطه اقدام دولت به فروش ماشین های ایرانی ارزان قیمت با وام 25 میلیون تومانی، این بازار در انتظار تحولاتی است.

شرایط فروش اعتباری-محصولات آسان موتورز-آذر 94

گرچه بازار اتومبیل عملا به دو بخش ماشین های ارزان و گران تقسیم می شود و خیلی هم ارتباطی بین این دو دربازار نیست، ولی وقتی که شاخص های رکود خود نمایی کنند، بدون تردید همه جای اقتصاد کشور تحت تاثیر خواهد بود.
به این دلیل شاید فروش SUV که جزو پرفروش ترین های SUV در ایران است، بتواند بازار اتومبیل را دراین بخش هم تحت تاثیر قرار دهد.
آسان موتور SUV خود در این دوره از فروش، با 60 میلیون تومان پیش پرداخت و با اقساط 30ماهه ارائه کرده است. با این توضیح که در زمان تحویل، سود مشارکت نیز در نظر گرفته خواهد شد.

شرایط فروش نقدی- محصولات آسان موتورز-آذر 94این اتومبیل ها با گارانتی آسان موتور به مدت 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر ارائه می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 48645888 تماس بگیرند.

منبع: تيتر 20

تامین قطعات خودرو تا 10 سال پس از فروش آخرین دستگاه

متمم شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (آذر 94)

فروش نقد و اقساطی اوتلندر 2016 (آذر 94)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی