پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سفیر سنگال

سفیر ایران: اراده ایران، نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگال است

سفیر ایران در سنگال گفت: محصولات ایران‌ خودرو پاسخ‌گوی نیاز بازار سنگال خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا دهشیری، در مراسم احیای سایت تولید ایران‌ خودرو در سنگال و امضای قرارداد تولید دوهزار تاکسی، با بیان این‌که مراسم تحویل تاکسی و انعقاد تفاهم‌نامه با فاصله اندکی از پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

سفیر ایران در سنگال گفت: محصولات ایران‌ خودرو پاسخ‌گوی نیاز بازار سنگال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا دهشیری، در مراسم احیای سایت تولید ایران‌ خودرو در سنگال و امضای قرارداد تولید دوهزار تاکسی، با بیان این‌که مراسم تحویل تاکسی و انعقاد تفاهم‌نامه با فاصله اندکی از پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور برگزار می‌شود، گفت: اراده مقامات جمهوری اسلامی ایران برای بهبود و نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگال است که نقش مهمی در توسعه پایدار اقتصادی این کشور دارد.

وی ضمن قدردانی از دولت سنگال برای امضای کنوانسیون همکاری به مدت هفت سال و نقش سازنده وزرای حمل و نقل و اقتصاد و دارایی این کشور و همچنین مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو در تامین ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرودگاهی، گفت: ایران‌خودرو آمادگی تامین سایر محصولات مورد نیاز سنگال از جمله اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون و… را دارد.

دهشیری دوگانه‌سوز بودن را ویژگی مهم محصولات این شرکت دانست و افزود: دناپلاس اتوماتیک، رانا، تارا و سورن نیازمندی‌های بازار سنگال را تامین خواهد کرد.

وی گفت: دولت ایران، تلاش خود را برای انتقال دانش تولید و اشتغال‌زایی در سنگال خواهد کرد.

اراده رییس جمهور سنگال بر اجرای پروژه نوسازی ناوگان است

وزیر زیرساخت‌ها و حمل و نقل زمینی سنگال نیز در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از تامین تاکسی‌های فرودگاه بین‌المللی بلزجیان با محصولات ایران‌خودرو، گفت: به مدد همکاری عالی دو کشور سنگال و ایران، این اقدام مهم انجام شده و دولت سنگال برنامه‌ای برای نوسازی ناوگان حمل و نقل آغاز کرده است.

منصور فای، افزود: همکاری میان بخش‌های دولتی و یا بخش‌های خصوصی، زمینه موفقیت این پروژه را فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که اراده رییس جمهور سنگال بر تسریع اجرای پروژه نوسازی ناوگان حمل و نقل است، نوسازی تاکسی‌های فرودگاه را اقدامی در این مسیر دانست و گفت: رییس جمهوری، اراده قاطع خود برای همکاری تنگاتنگ با فعالان این بخش از جمله سنیران‌اتو به عنوان شریک ویژه دولت سنگال در بخش تاکسی‌رانی را اعلام کرده است.

منصور فای با بیان این‌که رانندگان، آموزش‌های لازم برای استفاده بهینه از این خودروها را خواهند دید، افزود: برنامه نوسازی از تاکسی‌های فرودگاهی آغاز شده و در سایر استان‌های سنگال ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی