پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مصرف بنزین

قیمت بنزین تغییر نمی کند

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث قیمت حامل های انرژی نیز هیچ افزایش قیمتی در خصوص بنزین در لایحه بودجه سال 1401 مطرح نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد مرادی با اشاره به برخی از نقاط قوت لایحه بودجه سال 1401، بیان کرد: لایحه بودجه سال 1401 […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ دی ۱۴۰۰

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث قیمت حامل های انرژی نیز هیچ افزایش قیمتی در خصوص بنزین در لایحه بودجه سال 1401 مطرح نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد مرادی با اشاره به برخی از نقاط قوت لایحه بودجه سال 1401، بیان کرد: لایحه بودجه سال 1401 بر اساس تشریفات قانونی از سوی رئیس جمهور به مجلس تحویل داده شد و اکنون مراحل بررسی آن بر اساس آئین نامه داخلی مجلس در حال طی شدن است. دولت پیشنهادات خوبی را در بحث قیمت نفت، تامین گاز و فروش نفت در قالب لایحه بودجه ارائه کرده و قرار است در جلسه هفته جاری کمیسیون انرژی نیز مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد تا بتوانیم یک تعادلی در این حوزه برقرار کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: در بحث قیمت حامل های انرژی نیز هیچ افزایش قیمتی در خصوص بنزین در لایحه بودجه سال 1401 مطرح نشده است و قرار نیست افزایشی نیز داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه از دیگر موارد مثبت لایحه بودجه توجه به تامین نیازمندی های مردم است که باید در مجلس نیز مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت بودجه کم کردن ردیف های بودجه است. با تجمیع برخی از ردیف ها امکان نظارت بیشتر فراهم شده است، بدین ترتیب دست نظارت برای مدیران باز خواهد شد تا هر بخش در چهارچوب تعیین شده هزینه های خود را انجام دهد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

یارانه بنزین به افراد فاقد خودرو هم تعلق می گیرد

قرار نیست بنزین گران شود

برنامه دولت برای کاهش 10 میلیون لیتر بنزین چیست؟

بنزین تهران قابل قبول است

برچسب‌ها : بنزینقیمت بنزین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی