پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن

احتمال تولید SUV توسط مک لارن

اگرچه در هفته های قبل کمپانی مک لارن اعلام کرد نمی خواهد روی مدل های کراس اوور تمرکزی داشته باشد، اخیرا این شرکت بریتانیایی اذعان داشته که احتمال ساخت SUV توسط این کمپانی وجود دارد. در ماه مارس شرکت مک لارن بیان کرد که می توان بدون تکیه بر مدل های SUV فروش خوبی را […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۴

اگرچه در هفته های قبل کمپانی مک لارن اعلام کرد نمی خواهد روی مدل های کراس اوور تمرکزی داشته باشد، اخیرا این شرکت بریتانیایی اذعان داشته که احتمال ساخت SUV توسط این کمپانی وجود دارد.

در ماه مارس شرکت مک لارن بیان کرد که می توان بدون تکیه بر مدل های SUV فروش خوبی را رقم زد. اما حال طراح ارشد شرکت، Robert Melville در گفتگو با سایت Autocar بیان کرد احتمال ساخت چنین چیزی وجود دارد.

Melville در اشاره به عملیات ویژه مک لارن اظهار داشت:

با پول به هر آنچه که می خواهید دست پیدا می کنید.

وی در ادامه افزود مدل SUV چهار نفره خواهد بود و همانطور که می دانید برای ساخت چنین مدلی باید میلیون ها میلیون پوند هزینه نمود. دلیل سرمایه گذاری بسیار این بوده که مک لارن باید برای SUV خود پلتفرم اختصاصی را توسعه دهد و متاسفانه پلتفرم های فعلی سازگاری با چنین مدل ندارند. اگر مک لارن به تولید SUV چراغ سبزی نشان دهد قطعا مشاهده طراحی و ساختار این مدل تماشایی خواهد بود.

در حال حاضر تنها تعداد معدودی از کمپانی ها در کارنامه خود مدل کراس اووری ندارند. در این فهرست می توان به رولز رویس ، لامبورگینی، مازراتی، آلفارومئو و استون مارتین اشاره کرد.

البته گفته می شود لامبورگینی، آلفارومئو و رولز رویس مدل کراس اووری برای سال های آینده در برنامه دارند.

 

برچسب‌ها : SUVمک لارن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی