پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور

شرکت بهمن موتور موفق به کسب رتبه A از موسسه اعتباری (پایا) شد

براساس گزارش شرکت رتبه بندی اعتباری پایا رتبه اعتباری بلند مدت -A و رتبه بندی اعتباری کوتاه مدت A1 به بهمن موتور از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس گزارش شرکت رتبه بندی اعتباری پایا رتبه اعتباری بلند مدت -A و رتبه بندی اعتباری کوتاه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۰

براساس گزارش شرکت رتبه بندی اعتباری پایا رتبه اعتباری بلند مدت -A و رتبه بندی اعتباری کوتاه مدت A1 به بهمن موتور از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس گزارش شرکت رتبه بندی اعتباری پایا رتبه اعتباری بلند مدت -A و رتبه بندی اعتباری کوتاه مدت A1 به بهمن موتور از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد و در حال حاضر گروه بهمن تنها شرکت خودروساز کشور است که موفق به کسب رتبه اعتباری درسطح A با دور نمای باثبات شده است.

دریافت رتبه اعتباری بالا می تواند در تسهیل تامین مالی از بازار سرمایه موثر واقع گردد و همچنین این رتبه در ارتقای سطح اعتباری شرکت درسیستم بانکی ملاک ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کسب رتبه اعتباری مناسب (حداقل رتبه BBB و بالاتر از آن که رتبه A می باشد) هم اکنون در بازار سرمایه به عنوان یک ارزش شناخته شده و این رتبه در کاهش ریسک اعتباری شرکت ها حائز اهمیت است و از این طریق شرکتها می توانند بخشی از منابع مالی مورد نیاز خود را طبق ضوابط و دستورالعمل های تدوین شده توسط سازمان بورس اوراق بهادار، بدون وثیقه وضامن تامین کنند.

که اين موضوع فرآيند تامين مالي را كوتاه تر کرده و هزينه هاي انتشار اوراق و به تبع آن هزينه هاي تامين مالي را كاهش خواهد داد.

انتهای پیام/

ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بهمن موتور در دی ماه

مقایسه ای از خودروی فردا T5 دانگ فنگ با فیدلیتی

آیتو M5 ؛ محصول احتمالی و برقی بهمن موتور

سودجویی دلالان از افزایش امکانات دیگنیتی با عنوان دیگنیتی پلاس و پرو!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی