پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

معاملات خودرو در سامانه تجارت ثبت می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: برنامه اصلاحی صنعت خودرو در ۹ محور تدوین شده است که با اجرایی شدن آن ارتقای این صنعت کلید خواهد خورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: برنامه اصلاحی صنعت خودرو در ۹ محور تدوین شده است […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: برنامه اصلاحی صنعت خودرو در ۹ محور تدوین شده است که با اجرایی شدن آن ارتقای این صنعت کلید خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: برنامه اصلاحی صنعت خودرو در ۹ محور تدوین شده است که با اجرایی شدن آن ارتقای این صنعت کلید خواهد خورد.

وی که در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی حوزه صنایع حمل و‌ نقل سخن می گفت، تصریح کرد: برای بهبود و ارتقای مدیریت، معاونتی مستقل با عنوان صنایع حمل و نقل در ساختار جدید وزارت صمت ایجاد شده است.

وزیر صمت با بیان اینکه در ساختار جدید وزارت صمت دفتر صنایع ریلی و دریایی ایجاد شده است، گفت: هر سه ماه یک بار مسایل رشته فعالیتها در نشست هم اندیشی با فعالان آن حوزه بررسی و تحلیل می شود.

وی تاکید کرد: با واردات لوکوموتیو مخالفم، نمی گذاریم جایی که طرفیت تولید داریم واردات انجام شود.

فاطمی امین همچنین با بیان اینکه دفتر ماشین آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی در ساختار جدید وزارت صمت ایجاد گردید، گفت: برنامه نوسازی ناوگان سنگین تا پایان سال یا سال آینده اجرایی خواهد شد.

وزیر صمت افزود: برای تحقق اهداف چشم انداز افق ۱۴۰۴ باید در چند حوزه از جمله صنایع حمل و‌ نقل سرآمد شویم.

فعالان این حوزه پیشنهاداتی از جمله تعیین تکلیف بدهی قطعه سازان به خودروسازان، انعقاد قراردادهای بلند مدت خودروسازان با قطعه سازان توجه به صنعت دوچرخه برای رسیدن به استانداردهای جهانی، هم افزایی با سازمان محیط زیست و استاندارد برای اخذ مجوزات لازم و به روز رسانی ناوگان حمل و نقل با ظرفیتهای داخلی را مطرح کردند.

بازنگری قانون اسقاط موتور سیکلت، ضرورت تحقیق و توسعه، ارتقای برندینگ، حمایت از صنایع حمل و نقل دریایی و ریلی، حمایت ازصنعت ماشین آلات راهسازی و توجه به خدمات پس از فروش نیز از دیگر پیشنهادت مطرح شده بود.

انتهای پیام/

لزوم ثبت معاملات خودرو در یک سامانه/ راهکاری برای حل مشکلات معاملات خودرویی

سامانه ثبت معاملات خودرو طراحی و راه اندازی می شود

افزایش فسخ معاملات خودرو

راهکارهایی برای بهبود شرایط معاملات خودرو

در معاملات خودرو این نکات را فراموش نکنید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی