پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو سایپا

عدم ارسال گل و درج پیام تبریک انتصاب در رسانه‌ها؛ نخستین دستور مدیرعامل و هیات مدیره جدید گروه سایپا

مرکز ارتباطات و امور بین الملل‌ گروه خودروسازی سایپا از دستور مدیرعامل و هیات مدیره جدید این گروه برای عدم چاپ بنر تبریک انتصاب در رسانه‌ها و ارسال گل از سوی دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس این گزارش محمدعلی تیموری مدیرعامل، علیمردان عظیمی رئیس هیات […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۳ دی ۱۴۰۰

مرکز ارتباطات و امور بین الملل‌ گروه خودروسازی سایپا از دستور مدیرعامل و هیات مدیره جدید این گروه برای عدم چاپ بنر تبریک انتصاب در رسانه‌ها و ارسال گل از سوی دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس این گزارش محمدعلی تیموری مدیرعامل، علیمردان عظیمی رئیس هیات مدیره و شیدایی عضو هیات مدیره این گروه، خواستار خودداری شرکت‌ها، سازمان‌ها، دستگاه ها و اشخاص حقیقی و حقوقی از درج پیام‌ تبریک، چاپ بنر و ارسال گل به مناسبت این انتصاب شدند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تشکر و قدردانی از ابراز لطف صورت‌گرفته، در راستای نهادینه شدن فرهنگ دوری از تشریفات غیر ضرور و نیز استفاده بهینه از منابع این دستور را صادر کرده است.

گفتنی است مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره گروه سایپا، روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه برگزار شد.

انتهای پیام/

اعضای جدید هیات مدیره سایپا معرفی شدند/ تیموری، عظیمی و شیدایی اعضای جدید هیئت مدیره نارنجی‌پوشان

محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد

«معلمان» سرپرست شرکت سازه گستر شد

استفاده از توان فنی مهندسی سایپا برای تولید ماشین‌آلات کشاورزی در سوریه/ امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سایپا و تراکتورسازی تبریز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی