پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Airbag_ایربگ_کیسه هوا

ما از سازنده کیسه هوا شکایت می کنیم

مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو اشاره کرد:اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قرارداد‌های بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هوا است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی رحیمی مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو اظهار کرد: کیسه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ دی ۱۴۰۰

مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو اشاره کرد:اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قرارداد‌های بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هوا است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی رحیمی مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو اظهار کرد: کیسه هوای هر خودرو یک جعببه سیاه برای ذخیره اطلاعات دارد و ما برای بررسی حادثه بهبهان باید این جعبه‌های سیاه را بررسی کنیم تا بتوانیم تشخیص دهیم که چرا کیسه هوا عمل نکرده است.

وی گفت: اگر مشخص شود که اشکال از کیسه هوا بوده ما طبق قرارداد‌های بین المللی باید به سراغ تولید کننده آن کیسه هوا برویم و مقصر سازنده کیسه هوا است.

رحیمی با بیان اینکه نظام‌های کیفی در خودروسازی‌ها مستقرند افزود: اگر ایراداتی در خودرو‌های تولید شده مشاهده می‌شود این ایرادات خیلی محتوایی نیست که خودرو در حد فروش نباشد.

مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو گفت: خودرو باید به محض تولید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل مشتری شود، اما اکنون خودرو‌های متوقف شده و ماندگار، به دلیل کمبود قطعات، دچار ایراداتی می‌شوند که پس از بازیابی و مونتاژ مجدد، ممکن است هنگام تحویل به مشتری اشکالاتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در کشور ما آزمون تصادف وجود ندارد و خودروسازان برای دریافت گواهینامه‌های معتبر، باید خودرو‌ها را به خارج از کشور ارسال کنند و بعد از دریافت گواهینامه‌ها آن‌ها در اختیار سازمان ملی استاندارد قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی