پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار-لوازم-یدکی

هیچ اقدامی برای نظارت بر بازار لوازم یدکی تاکنون انجام نشده است

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران، نظارت بر بازار لوازم یدکی بر عهده وزارت صمت، سازمان استاندارد، اتحادیه و تعزیرات است، اما تاکنون هیچ کدام اقدامات لازمی صورت نگرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: نظارت بر بازار لوازم یدکی بر عهده وزارت صمت، سازمان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ دی ۱۴۰۰

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران، نظارت بر بازار لوازم یدکی بر عهده وزارت صمت، سازمان استاندارد، اتحادیه و تعزیرات است، اما تاکنون هیچ کدام اقدامات لازمی صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: نظارت بر بازار لوازم یدکی بر عهده وزارت صمت، سازمان استاندارد، اتحادیه و تعزیرات است، اما تاکنون هیچ کدام اقدامات لازمی صورت نگرفته است.

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران، در بخش روغن توزیع مویرگی متوقف شده و فقط به صورت محدود آن هم در اختیار عمده فروشان قرار می‌گیرد.

وی گفت: امروز کاهش عرضه عاملی شده تا فروش روغن دست دلالان بیفتد و آن‌ها هم با بالاترین قیمت‌ها اقدام به فروش محصولات کنند. وقتی قیمت روغن در بازار افزایش یابد فضا برای فروش روغن‌های تقلبی باز خواهد شد. شکایت‌ها به دلیل نبود کیفیت قطعات به شدت افزایش یافته است.

برخی از متخلفان برند‌های روغن را جعل کرده و بر روی محصولات تقلبی خود گذاشته‌اند و هر روز مصرف کنندگان با رشد قیمت‎‌ها مواجه هستند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین قیمت لوازم برقی پژو 206

جدیدترین قیمت لوازم یدکی تیبا + جدول

جدیدترین قیمت صفحه کلاچ 405، پارس و سمند + جدول

جدیدترین قیمت انواع زنجیرچرخ در بازار + جدول

جدیدترین قیمت لوازم بدنه ام وی ام 110 و 110S

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی