پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون رئیس جمهور

حضور بانوان توانمند در صنایع قطعه سازی ستودنی است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان صنعتگر در شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: به طور حتم حضور خوب بانوان توانمند در بخش های تولیدی و صنعتی ستودنی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همایش تجلیل و قدردانی از بانوان صنعتگر در گروه قطعه سازی کروز با […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳۰ دی ۱۴۰۰

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان صنعتگر در شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: به طور حتم حضور خوب بانوان توانمند در بخش های تولیدی و صنعتی ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همایش تجلیل و قدردانی از بانوان صنعتگر در گروه قطعه سازی کروز با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بانوان صنعتگر از جمله کارگران، کارشناسان، بازنشستگان و محققان عرصه صنعت برگزار شد.

دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان صنعتگر در شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: به طور حتم حضور خوب بانوان توانمند در بخش های تولیدی و صنعتی ستودنی است.

وی با اشاره به حضور تعداد زیادی از بانوان در شرکت کروز بیان داشت: این امر نشان دهنده حمایتی است که از بانوان صورت می گیرد و یکی از علت های موفقیت آن نیز فرهنگ متفاوت کاری زنان محسوب می شود که می توانند در یک لحظه کارهای مختلفی را انجام دهند.

دکتر خزعلی با تاکید بر اینکه اهتمام دولت سیزدهم حمایت همه جانبه از بخش های تولیدی و صنعتی است؛ خاطرنشان کرد: هر حمایتی از جمله تسهیل شرایط در روند تولید و رفع برخی موانع که موجب شده تولید کننده روند تولیدش با خلل مواجه شود را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون رییس جمهور به اصلاح برخی قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن اشاره و تصریح کرد: امیدواریم شرکت‌های تولیدی و کارخانه ها با سرعت بیشتری توسعه پیدا کنند تا شاهد اشتغالزایی بیشتری برای بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار بیش از گذشته مورد حمایت قرار بگیرند و شرایط مسئولیت چندگانه ای هم در عرصه خانواده و هم در عرصه صنعت عهده دارند برای آنها بطور ویژه تسهیل شود.

گفتنی است حضور هشت هزار بانوی توانمند در مجموعه تولیدی کروز موجب توجه ویژه این شرکت به اهمیت نقش و جایگاه زنان است و اگر این بنگاه اقتصادی هم اکنون از استانداردهای بالایی برخوردار است، به طور حتم زنان در ارتقای این استانداردها سهم بسزایی دارند.

شرکت کروز با 40 سال سابقه درحوزه قطعه سازی هم اکنون سازنده دستکم 3 هزار قطعه پیشرفته صنعت خودرو است . تلاش برای تولید بیشتر و با کیفیت تر و حرکت به سمت خودکفایی صنعت قطعه سازی کشور هدف خانوده بزرگ کروز است.

انتهای پیام/

همایش تجلیل از بانوان صنعتگر خانواده کروز آغاز شد

کروز در چارچوب اصول به بزرگترین قطعه ساز موفق کشور تبدیل شده است

گام عملی کروز برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های دانشگاه تهران

آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران و گروه کروز افتتاح شد

سرمایه در گردش قطعه سازان به خاطر خودروسازان از بین رفته است

جایزه بین المللی کارآفرین برتر برق و الکترونیک به حمید کشاورز تعلق گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی