پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات KTL (2)

طرح سرویس کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تمدید شد

شرکت ( KTL ) تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران، طرح سرویس کلینیک زمستانه با عنوان زمستانی سبز برای دارندگان محصولات هیوندای را تمدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به دلیل استقبال گسترده و درخواست مشتریان، طرح سرویس کلینیک “زمستانی سبز با خدمات هیوندای” به مدت یک هفته تا هفتم بهمن […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۰

شرکت ( KTL ) تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران، طرح سرویس کلینیک زمستانه با عنوان زمستانی سبز برای دارندگان محصولات هیوندای را تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به دلیل استقبال گسترده و درخواست مشتریان، طرح سرویس کلینیک “زمستانی سبز با خدمات هیوندای” به مدت یک هفته تا هفتم بهمن ماه جاری تمدید شده است.

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران به منظور‌ ارائه خدمات استاندارد به تمامی خودروهای هیوندای اعم از شرکتی و غیر شرکتی و پای بندی به مسئولیت اجتماعی خود در راستای کمک به هوای پاک، طرح سرویس کلینیک زمستان را برگزار کرده است.

در این طرح فیلتر روغن موتور، اجرای سویس های ادواری، بازدید و تنظیم چراغ های جلو و عقب، بررسی عملکرد سیستم تهویه مطبوع، بررسی سیستم های الکتریکی خودرو(با دستگاه GDS Mobile) و بررسی برای اطمینان از عدم وجود نشتی تمام مایعات همگی برای دارندگان خودروهای هیوندای رایگان است.

طرح سرویس کلینیک زمستانه کی.تی.ال با عنوان زمستانی سبز با خدمات هیوندای از 18 دی ماه جاری برای خودروهای هیوندای به اجرا گذاشته شده است و تا هفتم بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://www.ktl-co.com مراجعه کنند.

خدمات KTL (1)

انتهای پیام/

طرح زمستانی سبز KTL نماینده رسمی خودروهای هیوندای

طرح تابستانی “خدمات مطمئن هیوندای با  “KTL آغاز می شود

با سرویس کلینیک KTL آماده تابستان 1400 شوید

سرويس كلينيك هواي پاك KTL تا پايان هفته ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی