پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

امضای تفاهم‌نامه سه جانبه فناوری طراحی و تولید سیستم آیینه‌های هوشمند خودرو

شرکت ساپکو، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید فناورانه با رویکرد توسعه داخلی‌سازی قطعات فناورانه و کاهش میزان ارزبری آن‌ها، تفاهم‌نامه سه جانبه طراحی و تولید سیستم آیینه هوشمند خودرو با شرکت‌ شفق دانا و شتاب‌دهنده دانش‌بنیان فاطر شریف را امضا کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

شرکت ساپکو، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید فناورانه با رویکرد توسعه داخلی‌سازی قطعات فناورانه و کاهش میزان ارزبری آن‌ها، تفاهم‌نامه سه جانبه طراحی و تولید سیستم آیینه هوشمند خودرو با شرکت‌ شفق دانا و شتاب‌دهنده دانش‌بنیان فاطر شریف را امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این تفاهم‌نامه‌ با رویکرد توسعه و بومی‌سازی فناوری تا سطح تدوین دانش‌فنی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و نمونه‌سازی و تولید توسط شرکت سازنده و با حضور موثر و کارشناسانه سه طرف منعقد شده و با تشکیل تیم فنی و کارگروه تخصصی، بررسی و تدوین طرح پیشنهادی و ارایه راهکارهای اجرایی صورت خواهد گرفت. شرکت ساپکو به عنوان ناظر، مدیریت این دو پروژه را بر عهده خواهد داشت.

تفاهم‌نامه مذکور با مدل جدید از توانمندی‌های متخصصان و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تعامل با قطعه‌سازان و به منظور ارتقای سطح تحقیق و توسعه و انتقال دانش فنی و فناوری به زنجیره تامین ایران‌ خودرو منعقد شده است.

انتهای پیام/

خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان

پیش فروش تارا اتوماتیک از امروز کلید خورد

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری

عدم ارسال گل و درج پیام تبریک انتصاب در رسانه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی