پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زامیاد

محصولات جديد شركت زامياد چهار ستاره كيفي مي شوند

معاون كيفيت شركت زامياد گفت: با اجراي برنامه ها و بهبود مكانيزم هاي استقرار يافته در حوزه كيفيت، شاهد بهبود كيفي تمامي خودروهاي شركت زامياد در ماه هاي آتي خواهيم بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مسعود شعاعي اظهار کرد: اين شرکت هر ساله برنامه بهبود کیفیت محصولات و فرآیندهای تولیدی را تدوین و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ اسفند ۱۴۰۰

معاون كيفيت شركت زامياد گفت: با اجراي برنامه ها و بهبود مكانيزم هاي استقرار يافته در حوزه كيفيت، شاهد بهبود كيفي تمامي خودروهاي شركت زامياد در ماه هاي آتي خواهيم بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مسعود شعاعي اظهار کرد: اين شرکت هر ساله برنامه بهبود کیفیت محصولات و فرآیندهای تولیدی را تدوین و پس از تصویب مدیریت ارشد در دستور کار همه واحد های شرکت قرار می دهد كه در این برنامه با هدفگذاری شاخص های کیفی سطح یک و تمرکز بر اطلاعات پایش شده از شکایات مشتریان، بازخورد از خدمات پس از فروش و نمرات تخصیص یافته از ارزشیابی شرکت بازرسی (I.S.Q.I) مستقر در محل شرکت، تمامی فعالیت ها تعریف می شوند.

وي در ادامه با برشمردن برنامه هاي كلان كيفي شركت زامياد در انتهاي سال جاري و شش ماهه سال آينده خاطرنشان كرد: با اجراي فعاليت هاي تعريف شده در برنامه هاي بهبود كيفيت و مكانيزم هاي استقرار يافته، بخش عمده ای از برنامه كاهشي نمره منفي محصول وانت دوگانه سوز و تك سوز زامياد در سال جاری تحقق یافته و ارتقاء تا سطح یک ستاره بالاتر تا پایان سال جاری در دستور کار است. ضمن اينكه با اجرای برنامه بهبود كيفي، محصول پادرا پلاس (به عنوان محصول جدید شرکت زامیاد)، در سال جاری موفق به کسب سه ستاره کیفی شد و ارتقاء این محصول تا سطح 4 ستاره نيز در برنامه بهبود مستمر شش ماهه اول سال آینده تعریف شده است.

شعاعي همچنين با اشاره به نگاه تخصصي شركت زامياد به حوزه كيفيت در حوزه خدمات پس از فروش تاكيد كرد: با اجرای برنامه ارتقاء سطح کیفی قطعات و سازندگان در سال جاری، تعویض قطعات در نمایندگی های خدمات پس از فروش برای خودروهای دوره گارانتی با کارکرد زیر 5000 کیلومتر، نسبت دو سال گذشته 29 درصد کاهش یافته، ضمن اينكه تعویض قطعات در طول دوران گارانتی نیز 40 درصد کاهش یافته است.

معاون كيفيت شركت زامياد با تاكيد بر اين نكته كه به واسطه اجرای اثربخش برنامه ها و مکانیزم های تشریح شده، شكايات مشتريان اين شركت از كيفيت محصول كاهش چشمگيري داشته است، تصريح كرد: درصد شكايات مشتريان نسبت به خودروهاي تحويل شده در سال 97 عدد 1.49 درصد بوده كه با کاهش بیش از 43 درصدی، اين عدد در حال حاضر به 0.85 درصد رسیده است.

وي در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبري در خصوص وضعيت فعلي صنايع كشور به ویژه صنعت خودرو يادآور شد: خوشبختانه شرکت زامیاد در طول یک سال اخیر با تاکید مدیریت ارشد شركت، پروژه های موثری تعریف و اجرا کرده و بخش دیگری نیز در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده محقق و محصولات جدید نظير كارون، صحرا و زاگرس در سبد محصولات این شرکت قرار می گیرند.

شعاعي اضافه كرد: اين خودروها با حفظ تمام مزيت هاي نسل گذشته از قبيل استحكام شاسي و قدرت قواي محركه، ويژگي محصولات به روز و لوكس را دارا هستند و امكانات راحتي و آسايش سرنشين و سهولت رانندگي براي مشتري را فراهم مي سازند .

شايان ذكر است، طبق گفته معاون كيفيت شركت زامياد و نيز برنامه ريزي انجام شده، در انتهاي سال جاري و سال آينده، محصولاتي به روز و با كيفيت در کلاس هاي مختلف توسط اين شركت وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی