پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بایک X35 (1)

همکاری 2 خودروساز برای معرفی یک کراس اوور کوچک

دیار خودرو و سانیار موتور قصد دارند تا یک محصول کراس اوور کامپکت را با همکاری یکدیگر به بازار خودرو معرفی کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هاچبک سابرینا یکی از محصولات شرکت دیار خودرو بود حالا به تازگی این خودروساز قصد دارد تا با همکاری شرکت سانیار موتور پارسیان یک کراس اوور را […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ اسفند ۱۴۰۰

دیار خودرو و سانیار موتور قصد دارند تا یک محصول کراس اوور کامپکت را با همکاری یکدیگر به بازار خودرو معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هاچبک سابرینا یکی از محصولات شرکت دیار خودرو بود حالا به تازگی این خودروساز قصد دارد تا با همکاری شرکت سانیار موتور پارسیان یک کراس اوور را وارد سبد محصولات خود بکند.

در همین راستا شنیده ها حاکی از آن است که دیار خودرو در این قرارداد همکاری مشترک با طرف چینی و سانیار موتور نقش شرکت تولیدی را ایفا خواهد کرد.

بایک X35 (3)

طرف چینی که نقش سرمایه گذار را یدک می کشد همان شاخه بی جینگ گروه خودروسازی BAIC است که محصولات سبک را تولید می کند. لازم به ذکر است که این گروه خودروسازی که در گروه خودروسازان دولتی چین قرار دارد همکاری مشترکی با مرسدس بنز و هیوندای دارد.

به این ترتیب شرکت سانیار موتور پارسیان قرار است به عنوان شریک تجاری بایک در ایران به زودی اولین محصول خود را تا قبل از پایان سال جاری با نام بایک X35 رونمایی کند. این خودرو که در رده کراس اورهای کامپکت به صورت استاندارد از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو بهره می برد، می تواند ۱۵۰ تا ۱۵۶ اسب بخار نیرو و ۲۱۰ نیوتن متر قدرت تولید کند.

همچنین گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک CVT و ۶ سرعته دستی برای این خودرو تعریف شده است. البته این خودرو در سال ۲۰۱۹ طراحی شده و بایک برای سال ۲۰۲۲ تغییراتی را در این محصول ایجاد کرده است. باید دید خودروساز دید بازار ایران کدام یک از این دو ورژن را راهی خط تولید می کند. اما به نظر می رسد ورژن ۲۰۲۲ به خط تولید سانیار موتور نزدیک تر است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی