پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور از محصول جديد خود رونمايی كرد/ اينرودز خودروی كار جديد بازار

مراسم رونمايي از خودروي ون اينرودز محصول جديد بهمن موتور با حضور مديران اين شركت، نمايندگان شريك خارجي و خبرنگاران برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو بيوك علي مرادلو مديرعامل گروه بهمن گفت: طرح توسعه محصولات بهمن در همه سگمنت ها ادامه دارد و امروز ون كار و تجاري را رونمايي خواهيم […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۰

مراسم رونمايي از خودروي ون اينرودز محصول جديد بهمن موتور با حضور مديران اين شركت، نمايندگان شريك خارجي و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

بيوك علي مرادلو مديرعامل گروه بهمن گفت: طرح توسعه محصولات بهمن در همه سگمنت ها ادامه دارد و امروز ون كار و تجاري را رونمايي خواهيم كرد.

او ادامه داد: در هفته بعد محصول جديدي را رونمايي خواهيم كرد و در بخش كاميون هم محصول جديدي داريم. ضمنا شركت سيبا موتور هم در سال بعد دو محصول جديد خواهد داشت.

در ادامه مراسم محمد ضرابيان مديرعامل بهمن موتور ضمن اشاره به رونمايي از سومين محصول جدید اين شركت گفت: با توجه به تغييراتي كه در زمينه كسب و كارها اتفاق افتاده است، روش هاي متفاوتي در فعاليت ها در بخش ارسال وجود دارد كه ون مارگر اينرودز اين بخش از كسب و كارها را پوشش مي دهد.

او افزود: سرمايه گذاري انجام شده در بهمن موتور به خصوص در بخش هاي توليد خوشبختانه بهره وري را بالا برده است و در حال حاضر هم توسعه خط رنگ روباتيك ادامه دارد.

او بیان کرد: محصول سواري ما كه سدان رسپكت است در دستور كار قرار دارد و ورژن هاي پرستيژ فيدليتي و ديگنيتي هم در ادامه به سبد محصولات اضافه خواهند شد.

مديرعامل بهمن موتور در خصوص داخلي سازي اينرودز گفت: عرضه اين محصول به دليل پوشش بخش مهمي از بازار است که براي تداوم توليد در بخش ساخت داخل فعاليت هاي خوبي انجام شده و امروز در ٣٠درصد ساخت داخل قرار داريم كه در آينده به ٤٠ درصد خواهيم رسيد.

بر اساس اعلام مدیرعامل بهمن موتور، این شرکت در تلاش است قیمت گذاری اینرودز مانند سایر محصولات رقابتی و به نفع مصرف کننده باشد.
اینرودز بهمن موتور به لحاظ فنی یک کارگو ون محسوب می‌شود که برای اولین بار در این دسته محصول به بازار عرضه می شود.

پارسا نوري معاون مهندسي بهمن موتور در خصوص محصول جديد اين شركت گفت: امروز ١٢ درصد از توليدات خودرو در اروپا مربوط به ون و خودروهاي كار سبك است. اين مطالعه نشان مي دهد به دليل افزايش روش هاي فروش غير حضوري در جهان و توسعه اين روش ها به دليل شيوع ويروس كرونا، توليد يك كارگو ون در ايران از نيازهاي اصلي به حساب مي آمد.

او ادامه داد: شركت SOKON كه همكاري تجاري بهمن موتور در كشور چين است، در توليد اين خودرو در ايران همكاري هاي گسترده اي با بهمن داشته است و اين همكاري در ادامه گسترش خواهد بافت. در حال حاضر بيش از ٧٠ كشور در سراسر دنيا بازار هاي صادرلتي سوكون هستند و ٢٤٠٠نمايندگي در جهان به محصولات اين شركت خدمات رساني مي كنند.

نوري ضمن اشاره به استانداردهاي اينرودز گفت: ون اينرودز اولين محصول در سگمنت خود است كه استانداردهاي ٨٥ گانه را پاس مي كند. ضمن اين كه در بخش قواي محركه محركه اين خودرو ١٠٥ اسب بخار و ١٤٠ نيوتن متر گشتاور دارد كه استانداردهاي يورو ٦ را هم پاس مي كند.

نوري در پايان تصريح كرد: اين محصول ٢سال يا ٥٠ هزار كيلومتر گارانتي دارد و تا يك سال نيز سرويس رايگان خواهد داشت كه در ٦٠ شهر اين خدمات را دريافت مي كند. ضمنا عرضه اوليه اين خودرو ٤٩٨ ميليون تومان است و از سال جاري عرضه آن آغاز مي شود.

مصرف سوخت این کارگو ون در شرایط ترکیبی، ۷.۹لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

طول، عرض و ارتفاع کلی اینرودز به ترتیب 4500، 1680 و 2000 میلی‌ متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 3050 میلی‌ متر اعلام شده است.

البته بهتر است بدانید که قسمت کابین ون مذکور که مخصوص بار بوده، دارای ابعادی به طول 2630، 1480 و 1300 میلی‌ متر است. هم‌چنین وزن این خودرو حدود 1285 کیلوگرم بوده و توانایی حمل 725 کیلوگرم بار را دارد.

اینرودز بر پایه یک شاسی نردبانی با 9 اتصال عرضی طراحی شده و سیستم تعلیق آن در جلو از نوع مک فرسون مستقل است و در عقب از فنر تخت بهره می‌برد.

این ون دارای امکاناتی به شرح ذیل است:

• مولتی مدیای لمسی 9 اینچی مجهز به دوربین عقب

• سنسور پارک

• دو ایربگ ایمنی راننده و سرنشین جلو

• سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS)

• فرمان برقی

• چراغ های روشنایی در روز (دی لایت)

• سیستم تهویه مطبوع

• ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب

• سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش

• ترمز ABS

• و…

انتهای پیام/

برای حل مشکلات صنعت خودرو از توان بخش خصوصی استفاده شود

بهمن دیزل کامیون پیشرفته و پرقدرت امپاور BD500 را روانه بازار می کند

حداکثر توان و ظرفیتمان را برای تولید به کار خواهیم بست

سدان جدید گروه بهمن جایگزین خط تولید وانت می شود

قیمت های ساختگی در بازار خودروهای چینی مونتاژ داخل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی