پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سفر نوروزی

آیا برای سفر باید در سامانه ای ثبت نام کنیم؟

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی کرونا گفت: شهروندان برای سفر نیازی نیست در سامانه ای ثبت نام کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی کرونا در خصوص سفرهای نوروزی و شرایط تردد بین استانی گفت: نیازی به ثبت نام افراد در سامانه وجود ندارد. […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی کرونا گفت: شهروندان برای سفر نیازی نیست در سامانه ای ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی کرونا در خصوص سفرهای نوروزی و شرایط تردد بین استانی گفت: نیازی به ثبت نام افراد در سامانه وجود ندارد. مقرر است افرادی که واکسن نزده اند و خودرو به نام آن ها و با کد ملی آن ها به ثبت رسیده در ایام نوروز تردد نداشته باشند و در صورت تردد برای آن ها جریمه اعمال خواهد شد.

وی افزود: اطلاعات افرادی که تزریق واکسن را انجام نداده اند در اختیار ما است و اطلاعات افرادی که به نام آن ها و با کد ملی آن ها پلاک خودرو به نامشان وجود دارد در اختیار پلیس راهور است. بر همین اساس این تبادل اطلاعات میان وزارت کشور و پلیس راهور انجام خواهد شد و از طریق دوربین ها این کنترل انجام می شود. لذا افرادی که خودرو به نامشان است و واکسن تزریق نکرده اند در صورت تردد برای آن ها جریمه اعمال خواهد شد.

قاسمی تأکید کرد: افرادی که قصد سفر در ایام نوروز دارند نیازی به ثبت پلاک در سامانه ندارند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی