پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو ب ام و

جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری 3 در نمایندگی 102 پرشیا خودرو شریعتی

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران اقدام به برگزاری جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری 3 در نمایندگی 102 پرشیا خودرو شریعتی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علاقه‌مندان جهت استفاده از شرایط خرید خودروهای ب ام و و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران اقدام به برگزاری جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری 3 در نمایندگی 102 پرشیا خودرو شریعتی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علاقه‌مندان جهت استفاده از شرایط خرید خودروهای ب ام و و مینی با شرایط متنوع نقدی و اعتباری ویژه این مراسم، می‌توانند در تاریخ 16 اسفند به نمایندگی 102 پرشیا خودرو مراجعه نمایند.

در مدت‌زمان جشنواره صاحبان و دارندگان خودروهای ب ام و با حضور در محل نمایندگی 102 شریعتی می‌توانند به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه خودرو خود را برای چک 12 گانه به کارشناسان و متخصصان مجموعه بسپارند و همچنین درخواست فعال‌سازی رایگان 3 آپشن “جایگزینی انیمیشن M به‌جای BMW Connected Drive، نمایش لوگو M performance در پشت آمپر و تغییر صدای آلارم خودرو” را داشته باشند. همچنین با دریافت کارت تخفیف ۲۵ درصدی تا پایان اسفند ۱۴۰۰ و با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی اقدام به فعال‌سازی دیگر آپشن‌ها نمایند. لازم به ذکر است فعال‌سازی آپشن‌ها به‌صورت اورجینال و با استانداردهای شرکت BMW انجام شده و برای گارانتی خودرو مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

همچنین علاقه‌مندان به اکسسوری‌ها و لایف‌استایل ب ام و و مینی نیز می‌توانند از موقعیت خرید اکسسوری‌های خاص برند BMW و MINI و همچنین دوچرخه‌های جذاب و مدرن BMW با آفر ویژه در نمایندگی 102 پرشیا خودرو واقع در تهران، خیابان شریعتی استفاده نمایند.

این جشنواره روز دوشنبه 16 اسفند 1400 از ساعت 10 الی 17 در محل نمایندگی 102 پرشیا خودرو شریعتی واقع در تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، نبش کوچه گوهر برگزار می‌شود. ضمنا شرایط چک 12 گانه رایگان تا انتهای هفته برقرار خواهد بود.

مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نمایندگی 102 پرشیا خودرو تلفن 021٧٧٦٠٠٥٥٦ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ایکس در نمایندگی 109 پرشیا خودرو نیاوران

دورهمی خودروهای BMW سری 5 در نمایندگی 134 پرشیا خودرو بلوار دادمان

جشنواره Trade in/up premium experience / فرصت محدود تعویض خودرو وارداتی با BMW و MINI

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی