پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات یدکی خودرو

جلوگیری از قاچاق لوازم یدکی با طرح شناسه کالا

مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا از رشد 3 برابری شناسه کالا برای قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر محمد پرهام فر مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: طبق آخرین آمارها، ۷۲ هزار و ۵۰۰ شناسه کالا در زمینه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا از رشد 3 برابری شناسه کالا برای قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر محمد پرهام فر مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: طبق آخرین آمارها، ۷۲ هزار و ۵۰۰ شناسه کالا در زمینه قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت تعریف شده که نسبت به گذشته رشد ۳ برابری داشته است.

مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا می‌گوید: رئیس جمهور در بازدید از ایران خودرو دستور به افزایش کیفیت خودرو دادند؛ اینکه هر گونه استفاده از قطعات تقلبی و قاچاق در خودرو ممنوع است.

به گفته کارشناسان صنعت خودرو، بهترین ابزاری که می‌تواند در شناسایی کالای قاچاق و تقلبی مورد استفاده قرار گیرد، شناسه کالاست، شناسه‌ای که تعریف شده، در روی کالا نصب می شود و قابلیت استعلام دارد.

پیش از این کاظمی سخنگوی فروشندگان لوازم یدکی خودرو گفته بود حدود ۱ تا ۲ درصد بازار لوازم یدکی را کالای تقلبی تشکیل می دهد و سهم کالای قاچاق لوازم یدکی هم حدود ۴ تا ۶ درصد است که بیشتر آن از طریق مبادی رسمی صورت می‌گیرد و از خود گمرک خارج می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برنامه وزارت برای موضوع قاچاق لوازم یدکی خودرو

جدیدترین قیمت لوازم برقی سمند و دنا + جدول

جدیدترین قیمت لوازم موتور و گیربکس سمند و دنا + جدول

جدیدترین قیمت لوزام برقی سمند و دنا در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی