پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اشکودا تایید کرد Roomster جدید در کار نیست

در روزهای اخیر شایعه ای منتشر شد که خبر از عدم ساخت نسل دوم اشکودا Roomster می داد و حال کمپانی تایید نمود خبری از ساخت نسل دوم Roomster نیست. اوایل همین هفته سایت Auto Motor und Sport گزارش کرد شرکت اشکودا تصمیم گرفته تا ساخت Roomster جدید را متوقف کند. اشکودا برای توسعه نسل […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۴

در روزهای اخیر شایعه ای منتشر شد که خبر از عدم ساخت نسل دوم اشکودا Roomster می داد و حال کمپانی تایید نمود خبری از ساخت نسل دوم Roomster نیست.

اوایل همین هفته سایت Auto Motor und Sport گزارش کرد شرکت اشکودا تصمیم گرفته تا ساخت Roomster جدید را متوقف کند.

اشکودا برای توسعه نسل دوم Roomster بایستی تحقیقات بسیاری انجام می داد و باتوجه به عدم بازخورد نامناسب آن تصمیم بر توقف توسعه این اتومبیل گرفت.

حال یکی از مدیران اشکودا در مصاحبه ای با Autovisie بیان کرد که مدل جدیدی برای Roomster در کار نبوده و کمپانی می خواهد روی مدل های کراس اوور و SUV تمرکز کند.

Roomster در سال 2006 روانه بازار شد و تاکنون اشکودا هیچ جانشینی برای آن معرفی نکرد و حال صحبت از عدم تمایل به ساخت نسل دوم کرده است.

اشکودا در نظر داشته یک SUV هفت صندلی را برای رونمایی در نمایشگاه پاریس 2016 آماده سازد. مدیران اشکودا به تازگی تایید کردند که برای سال 2016 شگفتی هایی در راه دارند. در میان آنها می توان انتظار معرفی فیس لیفت Octavia با چراغ جلو بزرگتر داشت.

با تایید مدیران اشکودا به نظر می رسد دیگر خبری از نسل جدید Roomster نباشد و کمپانی تنها به روی مدل‌های پرمخاطب تمرکز نماید.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Roomsterاشکودا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی