پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باشگاه مشتریان مدیران خودرو (4)

جشن سالیانه باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد

شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد ارتباط موثر و نزدیک تر میان جامعه بزرگ حدود 500000 نفری مشتریان خود در طی سال های اخیر توجه ویژه ایی بر روی باشگاه مشتریان خود داشته است و از این حیث در قیاس با سایر شرکت های خودرویی در جایگاه ویژه ایی قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد ارتباط موثر و نزدیک تر میان جامعه بزرگ حدود 500000 نفری مشتریان خود در طی سال های اخیر توجه ویژه ایی بر روی باشگاه مشتریان خود داشته است و از این حیث در قیاس با سایر شرکت های خودرویی در جایگاه ویژه ایی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد ارتباط موثر و نزدیک تر میان جامعه بزرگ حدود 500000 نفری مشتریان خود در طی سال های اخیر توجه ویژه ایی بر روی باشگاه مشتریان خود داشته است و از این حیث در قیاس با سایر شرکت های خودرویی در جایگاه ویژه ایی قرار دارد.

شرکت مدیران خودرو در روز پنجشنبه 19 اسفند ماه اقدام به برگزاری جشن سالیانه خانواده بزرگ مدیران خودرو با حضور مشتریان و مدیران ارشد این شرکت در قالب یک ضیافت جذاب و به یاد ماندنی در یک باغ زیبا با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام تست کرونا قبل از ورود به محل جشن نمود , در این مراسم جناب آقای جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با ارائه استراتژی های این شرکت در خصوص اهمیت و پشتیبانی و حفظ ارتباط نزدیک و بی واسطه میان مالکان و شرکت تاکید داشته اند.

در این مراسم به منظور ایجاد فضای جذاب و مفرح برای خانواده ها از حضور خواننده های محبوب و مطرح استفاده گردید که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت . یکی دیگر از فعالیت های مفرح این مراسم بازی های خانوادگی بود که توانست لحظات هیجان انگیزی را برای مخاطبین ایجاد نماید.

در ادامه حسین مهداد مدیرباشگاه مشتریان مدیران خودرو گزارشی را در خصوص برنامه های انجام شده در سال 1400 به حضار ارائه نمودند که شامل گزارش ایونت های برگزار شده با حضور بیش از 1000 نفر از مالکان که با رضایت 100 % مشتریان همراه بود، وی همچنین برنامه های باشگاه مشتریان را برای سال 1401 به مالکان و حضار ارائه نمودند که این برنامه ها شامل برگزاری ایونت های باشگاه مشتریان در سایر مراکز استان ها میباشد که مالکان سایر استان ها نیز بتوانند در این رویداد ها حضور حداکثری داشته باشند. یکی دیگر از برنامه های سال آتی توجه و حمایت مالکانی میباشد که به صورت خودجوش و پویا در فضای مجازی اقدام به راه اندازی صفحات مربوط به محصولات این شرکت نموده اند و در راستای اطلاع رسانی و تولید محتوا برای مخاطبین اقدامات سازنده ایی را انجام داده اند.یکی دیگر از برنامه های جدید و ویژه باشگاه مشتریان اعلام فراخوان برای شروع همکاری با آن دسته از مالکانی که دارای ظرفیت های بالقوه ایی در خصوص ارائه خدماتی از جمله رفاهی و اجتماعی برای دیگران هستند.

مدیرباشگاه مشتریان مدیران خودرو با اشاره به راه اندازی وب سایت باشگاه مشتریان در آینده ایی نزدیک به بخشی از قابلیت های این پلتفرم پرداخت , این بستر با قابلیت ایجاد انجمن های گفتگو مختص به هر خودرو وهمچنین سیستم امتیاز دهی بهمراه ایجاد فروشگاه اکسسوری های متنوع اختصاصی برای مشتریان میتواند پلتفرم کاملی را برای تعامل نزدیکتر با مالکان ارائه نماید .

در ادامه وی همچنین با اشاره به اولین سال حضور برند فونیکس در بازار به برنامه های خاص و ویژه برای مالکان این برند در سال 1401 پرداخت که برخی از این موارد شامل گیفت های اختصاصی و لیمیتد برای این برند و برگزاری مراسم ها و کنفرانس های ویژه و کنسرت های اختصاصی و… برای مالکان این برند است.

گفتنی است که این برنامه های متنوع و جذاب در سایر کشورها نیز توسط کمپانی مادر به مالکان ارائه میگردد.

توجه و حفظ ارتباط نزدیک میان مشتریان و شرکت ها همواره از مزایای زیادی برای هر دو طرف به دنبال خواهد داشت . چرا که در سال های اخیر بیشتر شرکت های مطرح در دنیا از این رویه برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده کرده اند و از سوی دیگر توانسته اند حس رضایت بیشتری را در مشتریان خود ایجاد نمایند

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی