شركت ايساكو در راستاي برنامهريزي براي تكريم مشتريان و ايجاد تحول و تنوع در ارائه خدمات، از 24 آذرماه سال جاري تا چهارم ديماه جشنواره برف را در بيش از 400 نمايندگي مجاز سراسر كشور، اجرايي ميكند. به نقل از روابط عمومي ايساكو، مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو ضمن بيان اين مطلب گفت: […]
به نقل از روابط عمومي ايساكو، مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو ضمن بيان اين مطلب گفت: شركت ايساكو هر سال، طرحهايي چون طرح هواي پاك، بازديد موتور رايگان، بازديد زمستاني، بازديدهاي قبل از سفر، خدمترسانيهاي ويژه در ايام خاص سال و … را در برنامههاي خود داشته است و در زمستان امسال نيز طرح متفاوت «جشنواره برف» (بسته رايگان فصلي) را به صورت بسيار ويژهاي براي كسب حداكثري رضايت ذينفعان خود برگزار خواهد كرد.
رضا حسيني تشريح كرد: در اين جشنواره كه براي اولين بار و به سبكي نو برگزار ميشود، دو بسته، تحت عنوان «بسته رايگان» و «بسته ويژه» به مشتريان ارائه خواهد شد. «بسته رايگان» شامل تعويض رايگان شمع موتور، مايع ضديخ و مايع شيشهشوي است كه مشتريان هيچ اجرتي براي دريافت اين خدمات پرداخت نخواهند كرد. در اين بسته در صورتي كه مشتري تعويض روغن را هم در نمايندگي انجام دهد، ميتواند فيلتر روغن رايگان نيز دريافت نمايد.
وي افزود: در «بسته ويژه» ارائه بيش از صد قلم قطعات مصرفي با تخفيف 7 تا30درصدي و همچنين 10% تخفيف براي اجرت تعويض قطعات در نظر گرفته شده است.
حسيني در ادامه افزود: از آنجايي كه مشتريان و نمايندگيهاي مجاز بزرگترين دارايي ما هستند، تمام تلاش خود را به كار بستهايم تا يك رابطه دو سويه برد ـ برد را بين آنها برقرار كنيم و علاوه بر مشتريان عزيز كه از اين طرح منتفع ميشوند، نمايندگان ما هم بتوانند به شكل مناسبي از منافع جشنواره زمستاني بهرهمند شوند. به همين خاطر طي اين برنامه خدمات گسترده رايگان و طرحهاي خاصي به مشتريان و نمايندگيهاي خود ارائه و در پايان طرح، پس از قرعهكشي جوايز ارزندهاي به مشاركتكنندگان به قيد قرعه و همزمان با جشنهاي دهه مبارك فجر اهداء خواهد شد.
وي در پايان گفت: همكاران ما در ايساكو همگام با اجراي طرحهاي نوين خدماتي سعي دارند، بهبود و تفاوت در ارائه خدمات را كه حق مشتريان است، اجراء و تكريم مشتريان را به معناي واقعي خود محقق نمايند.
سلام امروز بيست وپنجم ابان براي دريافت خدمات طرح برف به نمايندگي هاي كرمان مراجعه نمودم هيچ كدام خدمات دهي را ندارن وميگويند بسته تمام شده ولي براي اقوام ودوستان كارت را ميگيرند وخودشان ميبرند .لطفا راهنماي فرماييد به كجا مراجعه نمايم . ايا بسته طرح تمام شده يا دوباره ميفرستيد.
در تاریخ 25 آدر ماه با نمایندگی زارع در مرودشت تماس گرفتم گفتند قطعات تمام شده گفتم بازید رایگان گفتند طرح در شرکت فعلا انجام نمی شود
۲۵آذر سه نمایندگی تو تبریز رفتم گفتن تموم شده
لطفا راهنماییم کنید.