پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باشگاه پیکان می‌تواند در رشته‌های کشتی، سوارکاری، اتومبیل‌رانی فعالیت داشته باشد/ استعدادیابی فرزندان کارگران در دستور کار قرار گیرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود زیرساخت‌های خوب و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، باشگاه پیکان می‌تواند در رشته‌هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل‌رانی و … فعالیت داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دکتر سیدحمید سجادی، در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به محبوبیت رشته ورزشی کشتی در بین […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود زیرساخت‌های خوب و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، باشگاه پیکان می‌تواند در رشته‌هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل‌رانی و … فعالیت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دکتر سیدحمید سجادی، در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به محبوبیت رشته ورزشی کشتی در بین مردم، گفت: باشگاه نام‌آشنا و قدیمی پیکان، استعدادیابی فرزندان کارگران را در دستور کار قرار دهد.

وی با تقدیر از اقدامات و حمایت‌های مدیرعامل ایران خودرو از ورزش، زحمات صورت گرفته در حوزه ورزش قهرمانی و کارگری را مورد توجه قرار داد و گفت: نگاه مثبت مدیران این شرکت به ورزش بسیار ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان به نقش وزارت صمت در توسعه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: این وزارت‌خانه با حمایت‌ ویژه، چراغ ورزش را روشن نگه داشته است.

وی با بیان به این‌که ایران خودرو در حوزه های مختلفی پیشتاز بوده است، ادامه داد: با توجه به این‌که این گروه صنعتی از ظرفیت انسانی و سخت افزاری بسیار خوبی برخودار است، می‌تواند در حوزه ماشین‌های رادیو کنترلی کوچک فعال شود.

دکتر سجادی، نقش ورزش در سلامت روح و جسم و نقش آن در تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: رونق ورزش اثرات مثبتی در افزایش روحیه و ارتقای سطح سلامتی و افزایش بهره وری در کار و تولید دارد.

وی به حمایت از شرکت های صنعتی برای توسعه ورزش و تیم داری اشاره کرد و گفت: در قانون، شرایط برای همکاری و کمک به شرکت ها از جمله معافیت از مالیات، ارایه مشاوره‌های لازم، همکاری برای توسعه زیرساخت‌های سالن‌های ورزشی وجود دارد و وزارت ورزش و جوانان از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود از باشگاه پیکان حمایت خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان، به میزبانی باشگاه پیکان برای مسابقات باشگاهی آسیا اشاره کرد و گفت: این باشگاه در والیبال از تیم های قدیمی و پایدار در کشور و آسیا است و با تمام قدرت از این میزبانی حمایت خواهیم کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم والیبال پیکان گفت: امیدوارم با تمرینات مستمر و تقویت تیم پیکان، در این دوره از مسابقات شاهد قهرمانی این تیم باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این دیدار با اشاره به این که موسسه فرهنگی و ورزشی ایران خودرو به عنوان متولی ورزش حرفه ای و کارگری در سطح گروه صنعتی ایران خودرو تعیین شده، گفت: موضوع حضور باشگاه پیکان در لیگ برتر کشتی، با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان مطرح شد و در صورت بررسی و مثبت بودن، نتیجه آن به فدراسیون کشتی اعلام می‌شود.

دکتر مهدی خطیبی افزود: حضور باشگاه پیکان در مسابقات رالی و اتومبیل‌رانی از اولویت‌های ایران‌خودرو است.

وی اظهار کرد: با توجه به فعالیت هایی که ایران خودرو در زمینه‌های عمرانی و ورزشی انجام می‌دهد موضوع استفاده از بخشودگی مالیاتی مطرح شد که وزیر محترم ورزش و جوانان قول همکاری‌های لازم را در این زمینه دادند، این امر در لایحه بودجه سال آینده نیز دیده شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: جام باشگاه های آسیا در شهر تهران و به میزبانی باشگاه پیکان برگزار خواهد شد و ایران خودرو از این میزبانی به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

وی توسعه ورزش حرفه ای و کارگری، استعدادیابی فرزندان کارکنان ایران خودرو و افزایش اماکن ورزشی را از دیگر موارد همکاری ایران خودرو با وزارت ورزش و جوانان دانست.

گفتنی است، پیکان پر افتخارترین تیم والیبال آسیا، با هفت عنوان قهرمانی، با میزبانی در این دوره از رقابت‌ها بار دیگر این فرصت را خواهد داشت تا اتفاق بزرگ دیگری را برای گروه صنعتی ایران‌خودرو ثبت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی