پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

آمیکو از ارائه خدمات فوری نوروزی با بالاترین کیفیت در سراسر کشور خبر داد

شرکت ارس خودرو دیزل( آمیکو) از آغاز ارائه خدمات نوروزی این شرکت همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز 1401 تا پایان آن، از طریق نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور و دفتر نمایندگی مرکزی در تهران با بهره‌گیری از کارشناسان مختلف در بخش‌های فنی و مهندسی، گارانتی، انبار قطعات یدکی و پشتیبان خبر داد. به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

شرکت ارس خودرو دیزل( آمیکو) از آغاز ارائه خدمات نوروزی این شرکت همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز 1401 تا پایان آن، از طریق نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور و دفتر نمایندگی مرکزی در تهران با بهره‌گیری از کارشناسان مختلف در بخش‌های فنی و مهندسی، گارانتی، انبار قطعات یدکی و پشتیبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گفتنی است؛ آمیکو با بهره‌گیری از سه انبار قطعات یدکی در شهرهای جلفا، تبریز و تهران، توزیع و دسترسی به قطعات در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور با هدف جلب رضایت مشتریان را هموار نموده و کمبودی در این بخش وجود ندارد.

آموزش، تجهیز نمایندگی‌ها و امداد سیار از جمله اقدامات آمیکو در راستای ارتقای رتبه خدمات پس از فروش این شرکت بوده است.

مشتریان محترم می‌توانند برای آگاهی از لیست نمایندگی‌ها و شماره تماس این مراکز به سایت شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) به نشانی www.amico.ir مراجعه نمایند و با تماس با شماره تلفن 45741-021 از خدمات امداد سیار این شرکت در ایام تعطیلات نوروز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی