پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رانا اسپرت

ورود ایران خودرو به مسابقات اتومبیل رانی سرعت قهرمانی کشور

قهرمانان کلاس آزاد سوار بر رانا به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی، سومین مرحله از مسابقات سرعت قهرمانی کشور روز جمعه مورخ 27 آذر 94، در حالی برگزار می شود که ایران خودرو اسپانسر آن خواهد بود. از طرفی شرکت ایران خودرو 10 دستگاه خودروی رانا را برای شرکت در […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

قهرمانان کلاس آزاد سوار بر رانا

به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی، سومین مرحله از مسابقات سرعت قهرمانی کشور روز جمعه مورخ 27 آذر 94، در حالی برگزار می شود که ایران خودرو اسپانسر آن خواهد بود. از طرفی شرکت ایران خودرو 10 دستگاه خودروی رانا را برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی قهرمانی کشور آماده کرده است تا قهرمانان و پیشکسوتان کلاس آزاد پشت فرمان این خودرو بنشینند و در کلاسی تازه تاسیس به نام رانا با هم پیکار کنند. همچنین یک دستگاه خودروی دنا نیز به عنوان مارشال مسابقه در پیست حضور خواهد داشت. ضمنا در این مسابقه جوایز ارزنده ای به قهرمانان کلاس های مختلف از طرف اسپانسر پرداخت خواهد شد و حتی این مسابقه به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

رانا اسپرت

حضور قهرمانان اتومبیل رانی ایران در کنار هم آن هم با خودروهایی که قدرت و شرایط فنی یک سانی دارند می تواند یکی از جذاب ترین و تماشاگر پسند ترین مسابقات در سال های اخیر باشد. از طرفی ورود یک خودرو ساز بزرگ به عرصه مسابقات اتومبیل رانی سرعتی بعد از سال ها، اتفاقی بزرگ است که باید آن را به فال نیک گرفت.

اتومبیلرانی

تا آنجا که می دانیم حضور ایران خودرو در مسابقات سرعت قهرمانی کشور را باید مدیون رایزنی های نادر جعفری از پیشکسوتان رشته اتومبیل رانی کشور دانست. ضمنا هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم را نیز مسئول کمیته سرعت رضا پازند انجام داده است.

خبر: امید آذرزمانی / عکس: محمدحسن رزاقی

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • شاهین | 26/01/1397 در 00:07

    این رشته سرمایه میخواد که خیلی ها ندارن استعداد داریم امکانات نداریم

کیوسک مطبوعاتی