پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید نظارتی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از فرآیند اجرای جشنواره امداد نوروزی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو از طرح امداد نوروزی در مرکز تماس و پایگاه امدادی آزادراه تهران-شمال بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه امدادرسانی به مشتریان قرار گرفت. به گزارش ‍‍‍پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در این بازدید، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر از تلاش امداگران و کارکنان شرکت امدادخودروایران، بر […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو از طرح امداد نوروزی در مرکز تماس و پایگاه امدادی آزادراه تهران-شمال بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه امدادرسانی به مشتریان قرار گرفت.

به گزارش ‍‍‍پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در این بازدید، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر از تلاش امداگران و کارکنان شرکت امدادخودروایران، بر ارایه خدمات شبانه‌روزی به مشتریان با کیفیت مطلوب تاکید کرد.

دکتر مهدی خطیبی، بر ارایه خدمت به دارندگان محصولات سایر خودروسازان براساس مسولیت‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید در راستای ارایه خدمات مناسب‌تر و با کیفیت‌تر به هموطنان، هماهنگی لازم با سایر نهادها و سازمان‌ها نیز صورت گیرد.

در جریان این بازدید مدیرعامل امداد خودرو ایران گزارشی از روند امدادرسانی و تجهیز پایگاه‌های امدادی ثابت و سیار به قطعات اصلی ایساکو و تجهیزات و ابزار به‌روز در سطح کشور برای ارایه خدمت به مشتریان توسط ناوگان آموزش دیده و متخصص ارایه کرد.

سید عباس میرحسینی گفت: امدادخودروایران، امکان ارایه خدمات عمومی مانند پنچری و تعویض زاپاس، باتری کمکی و انتقال خودرو و سوخت رسانی برای محصولات ایران‌خودرو و سایر خودروسازان را فراهم کرده است.

وی از ارایه بیش از ۵۳ هزار خدمت امدادی تا روز هشتم فروردین ماه خبر داد و گفت: این عدد با توجه به افزایش سفرهای نوروزی امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد و نسبت به قبل از همه‌گیری کرونا ۱۸ درصد افزایش داشته است.

میرحسینی گفت: براساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان، رضایت بیش از ۹۵ درصد امدادخواهان حاصل شده است. وی گفت: طبق توافقات صورت گرفته، امکان ارایه خدمت به محصولات شرکت‌های مدیران‌خودرو، بهمن و کرمان موتور نیز فراهم است.

گفتنی است، ایساکو با همکاری شرکت امداد خودرو ایران با حضور ٣٢٧ نمایندگی کشیک و ٢١٦٠ اکیپ شیفت ثابت و سیار امدادی طرح خدمت‌رسانی نوروز ١٤٠١ را از ٢٥ اسفند آغاز کرده و تا روز ١٤ فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی می‌توانند با سرشماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو و بسپر، از این خدمات بهره‌مند شوند.

ادامه نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی

زمان انتظار دریافت خدمات امداد نوروزی ایران‌ خودرو به ۲۵ دقیقه رسید

افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال با ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش

سلاجقه مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو شد

رضایی منش معاون تحقیقات طراحی و تکوین محصول ایران خودرو شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی